Foto porady Szkoły Perfekcyjnej Fotografii na fotopolis.pl - "Fotografujemy pejzaże: magia szerokiego kąta...”

0

Autor: Michał Sułkiewicz

7 Czerwiec 2015
Artykuł na: minutę

W 37. odcinku Bryan Peterson kontynuuje tematu zdjęć pejzażowych. Tym razem poznamy techniki wykorzystania obiektywu szerokokątnego.

Wraz ze Szkołą Perfekcyjnej Fotografii zapraszamy na trzydziesty siódmy odcinek cyklu fotograficznych porad wideo Bryana Petersona. W tym odcinku kontynuujemy naszą podróż po Stanach Zjednoczonych i poznajemy kolejne techniki w zdjęciach krajobrazowych. Dzisiaj będzie o wykorzystaniu szerokiego kąta w pejzażu.

Serdecznie zapraszamy na sprawdzony, najpopularniejszy internetowy kurs kreatywnej fotografii, oparty na bestselerze Bryana Petersona "Ekspozycja bez tajemnic". Szczegółowe informacje na: polish.ppsop.com. Nowe sesje już od lipca 2015.

W Szkole Perfekcyjnej Fotografii Bryana Petersona www.ppsop.pl uczymy świadomej fotografii.

Komentarze
Więcej w kategorii: Poradniki
„Musisz wierzyć w to co widzisz” - monitor graficzny w pracy fotografa przyrody
„Musisz wierzyć w to co widzisz” - monitor graficzny w pracy fotografa przyrody
„Zadziwiające, jak łatwo wydajemy pieniądze na nowe korpusy, a zakup monitora zazwyczaj traktujemy po macoszemu” - mówi fotograf National Geographic Marcin Dobas
5
0
Jak fotografować szkło i inne trudne przedmioty - poradnik Jakuba Kaźmierczyka
Jak fotografować szkło i inne trudne przedmioty - poradnik Jakuba Kaźmierczyka
Szklane butelki czy czarne obiekty na czarnym tle to przedmiot nieustającej walki z oświetleniem, jaką podejmują twórcy zainteresowani fotografią produktową. Ale na...
72
0
100 typów ujęć w 10 minut - błyskawiczny przegląd technik do filmu i fotografii
100 typów ujęć w 10 minut - błyskawiczny przegląd technik do filmu i fotografii
Choć w filmie i fotografii najważniejsze jest przede wszystkim to, co pokazujemy, warto wiedzieć jak to pokazywać, by uzyskać pożądany efekt. Oto 10-minutowy sprint...
12
0