Jak robić lepsze zdjęcia? - warsztaty dla początkujących

0

Autor: Maciej Luśtyk

4 Maj 2015
Artykuł na: 4-5 minut
Studio Quantuum zaprasza do Krakowa na warsztaty skierowane do początkujących adeptów fotografii. Skupiać będą się na prostych trickach, która pomogą poprawić jakość wykonywanych zdjęć. Zajęcia poprowadzi doświadczony portrecista i fotograf prasowy, Bogdan Krężel.

Warsztaty podstaw fotografii w Studiu Quantuum przeznaczone są dla osób pragnących zwiększyć świadomość pracy z aparatem fotograficznym i posiadać większy wpływ na efekt końcowy zdjęcia. Aby wziąć udział w warsztatach, wystarczy posiadać umożliwiający manualne sterowanie parametrami ekspozycji. Zajęcia poprowadzi Bogdan Krężel, ceniony polski portrecista i fotograf prasowy.

Program warsztatów został podzielony na 10 etapów:

1.Zasady dotyczących czasu naświetlania, głębi ostrości, ISO oraz balansu bieli. Prezentacja i przećwiczenie na własnym aparacie zależności między poszczególnymi parametrami.

2. Światło przede wszystkim. Co warto o nim wiedzieć by robić lepsze zdjęcia.

3. Zasady kompozycji, perspektywa, klasyczne zasady. Gdzie na miejscu umieścić to, co najważniejsze.

4. Efekt czerwonych oczu, skąd się bierze i jak go uniknąć.

5. Podstawy pracy z lampą błyskową, kiedy warto użyć i dlaczego.

6. Makrofotografia bez kupowania drogich obiektywów. Co nam daje filtr polaryzacyjny i filtry połówkowe, użycie blendy.

7. Jak zrobić dobry portret, przy jakiej pogodzie fotografować ludzi, czego unikać przy robieniu portretów.

8. Podstawy obróbki zdjęć, kilka prostych sposobów na efektowne zdjęcia.

9. Sprawdzenie nabytych umiejętności w praktyce.

10. Przypomnienie i utrwalenie materiału, który ćwiczyliśmy na zajęciach.

Warsztaty odbędą się w sobotę 6 czerwca 2015 roku w godzinach 10:00 - 17:00 w Studio Quantuum przy ul. Bonarka 11 w Krakowie

Co musisz wiedzieć o kartach pamięci? Tłumaczymy oznaczenia i formaty
Co musisz wiedzieć o kartach pamięci? Tłumaczymy oznaczenia i formaty
Nie ma sensu kupować karty, która nie pozwoli wykorzystać w pełni potencjału aparatu. Ale nie warto też przepłacać za parametry, których raczej nie wykorzystamy. Oto...
48
0
Darmowe presety i e-booki o fotografii - akt, street, portret, fotografia smartfonowa i wiele więcej
Darmowe presety i e-booki o fotografii - akt, street, portret, fotografia smartfonowa i wiele więcej
Aby robić dobre zdjęcia, trzeba najpierw wiele zainwestować w sprzęt i umiejętności. Jesteśmy tu jednak by pomóc. Oto lista darmowych materiałów, które pomogą wam...
10
0
Backup zdjęć i filmów w podróży - poradnik fotografa ślubnego Kamila Głowackiego
Backup zdjęć i filmów w podróży - poradnik fotografa ślubnego Kamila Głowackiego
Jak tworzyć kopie zapasowe zdjęć, aby ich bezpowrotnie nie utracić? O rozwiązaniach sprzętowych i programowych, które sam stosuje pisze Kamil Głowacki - fotograf, który zrealizował setki...
45
2
Powiązane artykuły
Wczytaj więcej (6)