Jak robić lepsze zdjęcia? - warsztaty dla początkujących

0
Maciej Luśtyk
4 Maj 2015
Artykuł na: 2-3 minuty
Studio Quantuum zaprasza do Krakowa na warsztaty skierowane do początkujących adeptów fotografii. Skupiać będą się na prostych trickach, która pomogą poprawić jakość wykonywanych zdjęć. Zajęcia poprowadzi doświadczony portrecista i fotograf prasowy, Bogdan Krężel.
Warsztaty podstaw fotografii w Studiu Quantuum przeznaczone są dla osób pragnących zwiększyć świadomość pracy z aparatem fotograficznym i posiadać większy wpływ na efekt końcowy zdjęcia. Aby wziąć udział w warsztatach, wystarczy posiadać umożliwiający manualne sterowanie parametrami ekspozycji. Zajęcia poprowadzi Bogdan Krężel, ceniony polski portrecista i fotograf prasowy.
Zobacz wszystkie zdjęcia (1)

Program warsztatów został podzielony na 10 etapów:

1.Zasady dotyczących czasu naświetlania, głębi ostrości, ISO oraz balansu bieli. Prezentacja i przećwiczenie na własnym aparacie zależności między poszczególnymi parametrami.
2. Światło przede wszystkim. Co warto o nim wiedzieć by robić lepsze zdjęcia.
3. Zasady kompozycji, perspektywa, klasyczne zasady. Gdzie na miejscu umieścić to, co najważniejsze.
4. Efekt czerwonych oczu, skąd się bierze i jak go uniknąć.
5. Podstawy pracy z lampą błyskową, kiedy warto użyć i dlaczego.
6. Makrofotografia bez kupowania drogich obiektywów. Co nam daje filtr polaryzacyjny i filtry połówkowe, użycie blendy.
7. Jak zrobić dobry portret, przy jakiej pogodzie fotografować ludzi, czego unikać przy robieniu portretów.
8. Podstawy obróbki zdjęć, kilka prostych sposobów na efektowne zdjęcia.
9. Sprawdzenie nabytych umiejętności w praktyce.
10. Przypomnienie i utrwalenie materiału, który ćwiczyliśmy na zajęciach.

Warsztaty odbędą się w sobotę 6 czerwca 2015 roku w godzinach 10:00 - 17:00 w Studio Quantuum przy ul. Bonarka 11 w Krakowie.

16
0
3
0
Chcesz stać się lepszym fotografem? Unikaj tych 13 błędów [WIDEO]
Chcesz stać się lepszym fotografem? Unikaj tych 13 błędów [WIDEO]
Nigel Danson, uznany fotograf krajobrazu, powraca z kolejnym ciekawym poradnikiem. Tym razem naświetla 13 błędów, które trzeba wyeliminować, aby wskoczyć na wyższy...
23
0
Powiązane artykuły
Wczytaj więcej (6)