"Sterta fotografii" w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

Celem "Sterty fotografii" jest zaangażowanie, biernych zazwyczaj, widzów do udziału w projekcie. Wszystko co trzeba zrobić, aby wziąć w nim udział, to przyjść do 18 września do Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie i zabrać z niego wybraną przez siebie fotografię...
fot. Mateusz Cechowski

"Sterta fotografii" to projekt, który ma na celu zmianę sposobu ekspozycji zdjęć i jednocześnie sposób ich odbioru. Jego inicjatorami są Katarzyna Piekarczyk i Bartłomiej Głowacki. Zamiast białych ścian, ram, podpisów proponują oni stertę dziesiątki małych fotografii, leżących na tzw. "stercie". Na odwrocie każdej, znajdzie się postawiony przez autora warunek - niegotówkowa forma odwdzięczenia się za fotografię, która może brzmieć jak ta poniżej:

Zaproś mnie na FB;
Napisz coś o moim zdjęciu;
Spotkajmy się 21.09.11 o 20:00 w parku Saskim

Organizatorzy chcą, aby w ten sposób nawiązała się nienarzucona odgórnie nić porozumienia między twórcą a odbiorcą, który jego fotografię wybrał. Zapraszamy wszystkich do przeglądania "Sterty..." i wynajdowania zdjęć, które Was poruszą, a następnie, do ich przywłaszczenia.

Projekt trwa do 18 września lub do wyczerpania zapasów.

Więcej informacji znajdziemy na stronie: www.tlocznia.org.

Sterta fotografii
Termin: do 18.09.2011
Muzeum Sztuki Nowoczesnej
ul. Pańska 3
Polacy wśród zwycięzców FEP European Professional Photographer of the Year 2019. Zobacz najlepsze prace
19 Mar 2019
Organizacja FEP od 1999 roku zrzesza i wspiera zawodowych fotografów pracujących na terenie Europy. Od dekady organizuje także konkurs fotograficzny. Miło nam poinformować, że w tym roku na podium stanęli także fotografowie z Polski.
0
“Nie chcę produkować obrazów, które dostaną dużo lajków na Instagramie” - Rozmowa z Rafałem Milachem
15 Mar 2019
O nowych projektach i wielopłaszczyznowych narracjach, w których mierzy się z problemami współczesnego świata, z pierwszym Polakiem zaproszonym do Magnum Photos rozmawia Marcin Grabowiecki.
3
Czym żyje współczesna fotografia artystyczna? Zobaczcie prace finalistów Grand Prix Fotofestiwal 2019
8 Mar 2019
Organizowany już od 10 lat główny konkurs Fotofestiwalu to okazja dla fotografów z całego na zaprezentowanie osobistych, unikalnych projektów. Nic dziwnego, że z roku na rok cieszy się rosnącą popularnością. Zobaczcie projekty tegorocznych finalistów.
0
Poczuj moc głębin na zdjęciach laureatów Underwater Photographer of the Year 2019
7 Mar 2019
Tajemniczość i piękno, ale również moc, siła i żywioł - tak w kilku słowach można opisać zwycięskie fotografie nagrodzone w tegorocznej odsłonie Underwater Photographer of the Year.
0