"Sterta fotografii" w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

Autor: Marcin Grabowiecki

12 Wrzesień 2011
Artykuł na: 2-3 minuty
Celem "Sterty fotografii" jest zaangażowanie, biernych zazwyczaj, widzów do udziału w projekcie. Wszystko co trzeba zrobić, aby wziąć w nim udział, to przyjść do 18 września do Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie i zabrać z niego wybraną przez siebie fotografię...
fot. Mateusz Cechowski

"Sterta fotografii" to projekt, który ma na celu zmianę sposobu ekspozycji zdjęć i jednocześnie sposób ich odbioru. Jego inicjatorami są Katarzyna Piekarczyk i Bartłomiej Głowacki. Zamiast białych ścian, ram, podpisów proponują oni stertę dziesiątki małych fotografii, leżących na tzw. "stercie". Na odwrocie każdej, znajdzie się postawiony przez autora warunek - niegotówkowa forma odwdzięczenia się za fotografię, która może brzmieć jak ta poniżej:

Zaproś mnie na FB;
Napisz coś o moim zdjęciu;
Spotkajmy się 21.09.11 o 20:00 w parku Saskim

Organizatorzy chcą, aby w ten sposób nawiązała się nienarzucona odgórnie nić porozumienia między twórcą a odbiorcą, który jego fotografię wybrał. Zapraszamy wszystkich do przeglądania "Sterty..." i wynajdowania zdjęć, które Was poruszą, a następnie, do ich przywłaszczenia.

Projekt trwa do 18 września lub do wyczerpania zapasów.

Więcej informacji znajdziemy na stronie: www.tlocznia.org.

Sterta fotografii
Termin: do 18.09.2011
Muzeum Sztuki Nowoczesnej
ul. Pańska 3
Warszawa

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Poradniki
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Nadal myślisz, że najlepszym pomysłem na walentynkowe zdjęcie jest serce narysowane na zaparowanej szybie? Zobaczcie, co na ten temat ma do powiedzenia sztuczna inteligencja.
4
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Filmowo-fotograficzny świat nie mógłby istnieć bez światła. W tym artykule fotograf Piotr Werner na przykładzie lamp GlareOne 300 BiColor D pokazuje trzy filmowe ustawienia...
12
Jak wybrać kartę pamięci – pojemną, szybką, niekoniecznie drogą
Jak wybrać kartę pamięci – pojemną, szybką, niekoniecznie drogą
Wybór nośnika pamięci zależy nie tylko od tego, jaki typ kart akceptuje nasz aparat, kamera lub dron, ale także, a może przede wszystkim, od rodzaju materiałów, jakie za pomocą tych urządzeń...
19
Powiązane artykuły