"Sterta fotografii" w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

Celem "Sterty fotografii" jest zaangażowanie, biernych zazwyczaj, widzów do udziału w projekcie. Wszystko co trzeba zrobić, aby wziąć w nim udział, to przyjść do 18 września do Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie i zabrać z niego wybraną przez siebie fotografię...
fot. Mateusz Cechowski

"Sterta fotografii" to projekt, który ma na celu zmianę sposobu ekspozycji zdjęć i jednocześnie sposób ich odbioru. Jego inicjatorami są Katarzyna Piekarczyk i Bartłomiej Głowacki. Zamiast białych ścian, ram, podpisów proponują oni stertę dziesiątki małych fotografii, leżących na tzw. "stercie". Na odwrocie każdej, znajdzie się postawiony przez autora warunek - niegotówkowa forma odwdzięczenia się za fotografię, która może brzmieć jak ta poniżej:

Zaproś mnie na FB;
Napisz coś o moim zdjęciu;
Spotkajmy się 21.09.11 o 20:00 w parku Saskim

Organizatorzy chcą, aby w ten sposób nawiązała się nienarzucona odgórnie nić porozumienia między twórcą a odbiorcą, który jego fotografię wybrał. Zapraszamy wszystkich do przeglądania "Sterty..." i wynajdowania zdjęć, które Was poruszą, a następnie, do ich przywłaszczenia.

Projekt trwa do 18 września lub do wyczerpania zapasów.

Więcej informacji znajdziemy na stronie: www.tlocznia.org.

Sterta fotografii
Termin: do 18.09.2011
Muzeum Sztuki Nowoczesnej
ul. Pańska 3

Poznaliśmy zwycięzców Chromatic Awards. Wśród laureatów są Polacy
17 Gru 2018
Za nami druga edycja Chromatic Awards. Podobnie jak w roku ubiegłym konkurs okazał się szczęśliwy dla Polaków, którzy zajęli wysokie miejsca zarówno w sekcji profesjonalnej, jak i amatorskiej. Koniecznie zobaczcie nagrodzone prace.
0
Jeśli podróż, to tylko z aparatem. Zobaczcie najlepsze zdjęcia z konkursu Travel Photographer of the Year 2018
13 Gru 2018
Poznaliśmy zwycięzców jednego z największych konkursów poświęconych fotografii podróżniczej. Finałowa galeria TPOTY 2019 to zarówno ujmujące zdjęcia natury jak i ciekawe reportaże.
0
Natura, miejsca, ludzie, czyli najlepsze zdjęcia z konkursu National Geographic Photo Contest 2018
7 Gru 2018
Poznaliśmy wyniki tegorocznej edycji National Geographic Photo Contest. Finałowa galeria to zarówno piękne kadry, jak i przykład niszczącej działalności człowieka. Zobaczcie zwycięskie zdjęcia.
1
Oto wyniki Leica Street Photo 2018 - zobacz najlepsze polskie zdjęcia uliczne
28 Lis 2018
Dobiegła końca 8. edycja konkursu fotografii ulicznej organizowanego przez Leikę. Głównego zwycięzcę poznamy jutro, a już teraz możemy oglądać kompletną galerię finalistów.
4