Rotolight AEOS i NEO 2 - test lamp LED

Rotolight AEOS i NEO 2 - test lamp LED

Nowe oświetlacze Rotolight zdaniem producenta jeszcze lepiej odpowiadają na oczekiwania ambitnych fotografów i filmowców. Przekonajmy się co potrafią zaprezentowane niedawno modele AEOS i NEO 2.

Niespełna rok temu mieliśmy okazję testować pierwszą odsłonę lampy NEO, która choć nie najtańsza, okazała się jedną z najbardziej funkcjonalnych na rynku. Kilka miesięcy temu producent zaprezentował jej nową, udoskonaloną, między innymi o funkcję błysku, wersję (NEO 2). W międzyczasie do sprzedaży trafił także większy i nieco bardziej zaawansowany model AEOS, który wydaje się być idealnym kompromisem między kompaktowym modelem NEO, a kierowaną do profesjonalistów, najwyższą w serii lampą ANOVA Pro. Uznaliśmy, że to doskonały moment, by porównać ich możliwości.

Rotolight NEO 2 i AEOS

Lampy NEO 2 i AEOS, wyposażone w dwutonowe diody LED o mocy odpowiednio 2000 i 5750 luksów (mierzone w odległości 1 m od lampy), z możliwością regulacji temperatury barwowej w zakresie 3150-6300 K mają być uniwersalnym źródłem światła ciągłego, które sprawdzi się nie tylko jako oświetlacz do nagrywania wywiadów, ale także jako lampa, którą z powodzeniem wykorzystamy nawet przy bardziej skomplikowanych scenach i sesjach fotograficznych. W kompaktowych obudowach zamykają bowiem całkiem bogatą funkcjonalność.

Na polskim rynku za lampy zapłacimy 4339 zł (AEOS) i 1799 zł (NEO 2)

W zestawach znajdziemy:

AEOS:

  • Lampa AEOS
  • Profesjonalna głowica kulowa (obciążenie do 5 kg)
  • Uniwersalny zasilacz z kablem sieciowym
  • Mocowanie dla filtrów
  • Zestaw 4 filtrów

NEO:

  • Lampa Rotolight NEO 2
  • Futerał
  • Zasilacz
  • Mocowanie dla filtrów
  • Zestaw 4 filtrów

Tłumacz i fotograf, codziennie selekcjonuje dla Was porcję najciekawszych newsów ze świata fotografii. Zafascynowany nowymi technologiami, choć woli fotografować analogiem. Prywatnie niespełniony snowboardzista i spełniony tata.

 
 
Komentarze
Polecane artykuły
WPP 2018: Wszyscy jesteśmy jurorami
15 Lut 2018
World Press Photo zmienia się na naszych oczach. Dzięki temu, w środowisku fotograficznym ciągle i ciągle o nim rozmawiamy. Ale co to zmienia dla samych widzów? Otóż bardzo wiele.
0
Quadralite LEDTuber: prosty sposób na ministudio dla vlogera
30 Sty 2018
„Obecnie zbudowanie małego studia do nagrywania filmów nie jest niczym trudnym“ - przekonuje Jakub Kaźmierczyk, fotograf, vloger i dziennikarz.
1
Fujifilm XF 80 mm f/2.8 R LM OIS WR Macro - okiem fotografa przyrody
29 Sty 2018
Najnowszy obiektyw makro dedykowany do korpusów Fujifilm X, to kompaktowa i profesjonalna konstrukcja. O tym jak spisuje się w praktyce opowiada wielokrotnie nagradzany fotograf dzikiej przyrody Mateusz Piesiak.
0
Panasonic Lumix GH5S - furtka do świata kinematografii
25 Sty 2018
Nowy GH5S ma szansę zmienić rozkład sił na rynku aparatów kierowanych do zawodowych filmowców. Choć z pozoru nie różni się zanadto od bratniego modelu GH5, niuanse konstrukcji zapowiadają prawdziwą filmową rewolucję w systemie Mikro Cztery Trzecie.
0