Fotografia ślubna i eventowa to dla pasjonatów i ambitnych amatorów często pierwszy krok w stronę zawodowstwa. Potrafi być jednak zniechęcająca i frustrująca - wymaga w końcu bardzo wszechstronnych umiejętności. Bywa też niezwykle stresująca, gdyż fotograf ślubny pracuje pod presją czasu i ciężarem niezwykłej odpowiedzialności.
Wreszcie fotograf ślubny jest dziś jednoosobową agencją eventową. Sam musi zadbać nie tylko o bardzo dobre fotografie, lecz także wykazać się talentami interpersonalnymi podczas negocjacji z klientem, zadbać o stronę prawną i formalną własnego biznesu, trzymać rękę na pulsie, by pozostawać widocznym w jakże ważnych dzisiaj social mediach.
190 stron porad, pomysłów i wywiadów z zawodowcami
- W obszernych artykułach wyczerpująco omawiamy różne aspekty fotografii ślubnej. W części warsztatowej analizujemy przebieg typowego zlecenia, wskazując na kluczowe momenty i zagrożenia na każdym jego etapie. Dla amatorów przygotowaliśmy swoistą check-listę ujęć, które powinny znaleźć się w każdym reportażu ślubnym. Zawodowcom podsuwamy z kolei gotowe pomysły na kreatywne zdjęcia, które wzbogacą ich portfolio - komentuje redaktor naczelny, Maciej Zieliński. - Nie pomijamy również formalnej strony prowadzenia własnej działalności, efektywnej promocji oraz kwestii umiejętnej współpracy z klientem - dobry kontakt i zadowolenie pary młodej to, jak mówią zawodowcy, w tej branży klucz do sukcesu!
Jesteśmy przekonani, że nasza najnowsza publikacja, pełna inspiracji, porad i wskazówek, pozwoli początkującym rozpocząć tę przygodę w dobrym stylu, a tym z Was, którzy mają na koncie już pierwsze zlecenia, rozpędzić swoją karierę i szybciej wskoczyć na wyższy poziom!
Gdzie kupić?
Magazyn można kupić w salonach prasowych lub zamówić z darmową przesyłką pod adresem ulubionykiosk.pl.