SLR Magic Cine 50 mm f/1.1 - superjasny standard do Sony E

0
Maciej Luśtyk
17 Listopad 2015
Artykuł na: 2-3 minuty
SLR Magic, producent szkieł z Hongkongu, otworzył linię szkieł do systemu Sony E, prezentując superjasny pełnoklatkowy obiektyw o ogniskowej 50 mm i świetle f/1.1, który dzięki uwydatnionym pierścieniom przysłony i ostrzenia umożliwia podłączenie systemów follow focus.
Układ optyczny manualnego obiektywu SLR Magic Cine 50 mm f/1.1 składa się z 6 elementów w 5 grupach i wyposażony jest w 13-listkową przysłonę, co w połączeniu z niecodzienną jasnością f/1.1 umożliwi uzyskanie wyjątkowo płytkiej, plastycznej głębi ostrości i okrągłego bokeh, nawet podczas korzystania z wyższych wartości przysłony. Minimalna odległość ostrzenia wynosi 50 cm, a uwydatnione pierścienie ostrości i przysłony pozwalają na podpięcie przystawki follow-focus, dzięki czemu ze szkło będzie można wygodnie wykorzystywać w produkcjach filmowych.
Zobacz wszystkie zdjęcia (2)

Na obiektyw o wymiarach 54,8 x 63 mm i wadze około 400 g zamontujemy filtry o średnicy 52 mm. Szkło ma trafić do sprzedaży jeszcze w grudniu tego roku, w cenie około 350 dolarów. Nie znamy jeszcze ceny w jakiej szkło będzie oferowane na rynku europejskim.

Więcej informacji o produktach SLR Magic znajdziecie na stronie slrmagic.com.

Tłumacz i fotograf, codziennie selekcjonuje dla Was porcję najciekawszych newsów ze świata fotografii. Zafascynowany nowymi technologiami, choć woli fotografować analogiem. Prywatnie niespełniony snowboardzista i spełniony tata.

Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Obiektywy
SLR Magic Micro Prime 21 mm T1.6 i 50 mm T1.4 - filmowe stałki do Mikro Cztery Trzecie
SLR Magic Micro Prime 21 mm T1.6 i 50 mm T1.4 - filmowe stałki do Mikro Cztery Trzecie
Producent niedrogich obiektywów filmowych wprowadził do swojej oferty dwa nowe jasne modele kierowane do użytkowników systemu M43.
1
0
Sirui 50 mm f/1.8 1.33x - czy nadchodzi era tanich obiektywów anamorficznych?
Sirui 50 mm f/1.8 1.33x - czy nadchodzi era tanich obiektywów anamorficznych?
Obiektywy anamorficzne to droga zabawa nawet jak na standardy profesjonalnych produkcji wideo. Być może jednak jesteśmy w przeddzień prawdziwej rewolucji.
12
0
Sony FE C 16-35 mm T3.1 G - szerokokątny obiektyw filmowy z AF i silnikiem zoom. Dwa kolejne na horyzoncie
Sony FE C 16-35 mm T3.1 G - szerokokątny obiektyw filmowy z AF i silnikiem zoom. Dwa kolejne na...
Wygląda na to, że Sony szykuje dla filmowców nową serię obiektywów zoom, które sprawić mają, źe uzyskanie pożądanych efektów stanie się znacznie łatwiejsze niż...
6
0
Powiązane artykuły
Wczytaj więcej (10)