Visual Crafters - LAF AM i Masik Production łączą siły

Autor: Maciej Luśtyk

2 Grudzień 2020
Artykuł na: 2-3 minuty

Na polskim rynku agencyjno-produkcyjnym dochodzi do ciekawej fuzji. Od teraz LAF AM i Masik Production bedą działać pod wspólnym szyldem Visual Crafters, który ma być agencja komunikacji wizualnej nowego typu.

Najnowsze doniesienia to bardzo ciekawy zwrot na rynku komercyjnym, który ma szansę przełożyć się na bardziej ambitny i widoczny mariaż sztuki z reklamową. Dwie czołowe firmy z rynku agencyjno-produkcyjnego, LAF AM i Masik Production, łączą siły, by stworzyć agencję, która oferować będzie coś więcej i zmieni jakość komunikacji.

Visual Crafters ma być odpowiedzią na zmiany w świecie komunikacji

„Zbudować komunikację wizualną, która nie tylko odpowiada na brief, ale też inspiruje, angażuje, ma bigiel i iskrę. Taki cel stawiamy sobie w Visual Crafters. Mamy narzędzia, by tworzyć taki świat dla naszych klientów” - opisują nowy projekt twórcy, Mateusz Mizgalski i Łukasz Lewandowski.

„Jako Visual Crafters wyrastamy z polskiego rynku fotograficznego i reklamowego, który aktywnie współtworzyliśmy przez niemal dwie dekady. Jesteśmy odpowiedzią na zmiany w świecie komunikacji marek i ewolucję w tworzeniu obrazów. Łączymy najwyższe kompetencje w dziedzinie produkcji, ale też umiemy dostarczyć wyjątkowej jakości w obszarze kreacji, wesprzeć klienta w procesach strategicznych, dbać o ciągłość jego komunikacji z otoczeniem. Tylko działając w ten sposób można stworzyć świat wizualny, który da klientowi trwałą przewagę biznesową.”

Na pokładzie m.in. Kuba Dąbrowski, Bart Pogoda, Szymon Szcześniak, Magda Wunsche i Bartek Wieczorek

„Kadry, które tworzymy, to narzędzia komunikacji naszych klientów. Jednocześnie każda z fotografii jest unikalną, autorską wizją artystów, którzy współtworzą Visual Crafters. Ich talent i szlify zebrane w sesjach modowych i sesjach beauty dziś pracują na sukces komunikacji marek. Visual Crafters reprezentują: Kubę Dąbrowskiego,  Barta Pogodę, Szymona Szcześniaka, Bartka Wieczorka, Magdę Wunschę i Agę Samsel, Michała Koszka i Michała Gerlacha.”

Fuzja  LAF AM i Masik Production to ewidentnie ruch nakierowany na pracę z jeszcze większymi klientami. Czy dzięki temu w dużych kampaniach zobaczymy więcej „sztuki”? O tym przekonamy się pewnie już niebawem.

Poczynania Visual Crafters możecie śledzić na Instagramie i Facebooku.

Skopiuj link

Autor: Maciej Luśtyk

Redaktor prowadzący serwisu Fotopolis.pl. Zafascynowany nowymi technologiami, choć woli fotografować analogiem.

Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Profoto wchodzi na rynek wideo - nowe profesjonalne LED-y na horyzoncie
Profoto wchodzi na rynek wideo - nowe profesjonalne LED-y na horyzoncie
Lepiej późno niż wcale. Profoto zamierza rozszerzyć swoją ofertę o lampy światła ciągłego do pracy wideo. Premiera już w czerwcu.
6
Rusza głosowanie na zdjęcie XX-lecia konkursu Grand Press Photo
Rusza głosowanie na zdjęcie XX-lecia konkursu Grand Press Photo
Trwa XX edycja Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Reporterskiej – Grand Press Photo. Z okazji jubileuszu internauci mogą wskazać Zdjęcie XX-lecia. Głosować można do 10 maja br.
6
Focus Nordic przejmuje wyłączną dystrybucję Ilford Photo
Focus Nordic przejmuje wyłączną dystrybucję Ilford Photo
Materiały światłoczułe kultowej marki Ilford mają nowego dystrybutora. Od teraz wyłącznym przedstawicielem firmy na polskim rynku zostaje Focus Nordic.
6