Zostań w domu, zamów taniej!
Nie wychodź z domu i zamów online swoje ulubione pisma 20% taniej. Skorzystaj z kodu rabatowego: czytajwdomu

Visual Crafters - LAF AM i Masik Production łączą siły

0

Autor: Maciej Luśtyk

2 Grudzień 2020
Artykuł na: 4-5 minut

Na polskim rynku agencyjno-produkcyjnym dochodzi do ciekawej fuzji. Od teraz LAF AM i Masik Production bedą działać pod wspólnym szyldem Visual Crafters, który ma być agencja komunikacji wizualnej nowego typu.

Najnowsze doniesienia to bardzo ciekawy zwrot na rynku komercyjnym, który ma szansę przełożyć się na bardziej ambitny i widoczny mariaż sztuki z reklamową. Dwie czołowe firmy z rynku agencyjno-produkcyjnego, LAF AM i Masik Production, łączą siły, by stworzyć agencję, która oferować będzie coś więcej i zmieni jakość komunikacji.

Visual Crafters ma być odpowiedzią na zmiany w świecie komunikacji

„Zbudować komunikację wizualną, która nie tylko odpowiada na brief, ale też inspiruje, angażuje, ma bigiel i iskrę. Taki cel stawiamy sobie w Visual Crafters. Mamy narzędzia, by tworzyć taki świat dla naszych klientów” - opisują nowy projekt twórcy, Mateusz Mizgalski i Łukasz Lewandowski.

„Jako Visual Crafters wyrastamy z polskiego rynku fotograficznego i reklamowego, który aktywnie współtworzyliśmy przez niemal dwie dekady. Jesteśmy odpowiedzią na zmiany w świecie komunikacji marek i ewolucję w tworzeniu obrazów. Łączymy najwyższe kompetencje w dziedzinie produkcji, ale też umiemy dostarczyć wyjątkowej jakości w obszarze kreacji, wesprzeć klienta w procesach strategicznych, dbać o ciągłość jego komunikacji z otoczeniem. Tylko działając w ten sposób można stworzyć świat wizualny, który da klientowi trwałą przewagę biznesową.”

Na pokładzie m.in. Kuba Dąbrowski, Bart Pogoda, Szymon Szcześniak, Magda Wunsche i Bartek Wieczorek

„Kadry, które tworzymy, to narzędzia komunikacji naszych klientów. Jednocześnie każda z fotografii jest unikalną, autorską wizją artystów, którzy współtworzą Visual Crafters. Ich talent i szlify zebrane w sesjach modowych i sesjach beauty dziś pracują na sukces komunikacji marek. Visual Crafters reprezentują: Kubę Dąbrowskiego,  Barta Pogodę, Szymona Szcześniaka, Bartka Wieczorka, Magdę Wunschę i Agę Samsel, Michała Koszka i Michała Gerlacha.”

Fuzja  LAF AM i Masik Production to ewidentnie ruch nakierowany na pracę z jeszcze większymi klientami. Czy dzięki temu w dużych kampaniach zobaczymy więcej „sztuki”? O tym przekonamy się pewnie już niebawem.

Poczynania Visual Crafters możecie śledzić na Instagramie i Facebooku.

Autor: Maciej Luśtyk

Redaktor prowadzący serwisu Fotopolis.pl. Tłumacz i fotograf, codziennie selekcjonuje dla Was porcję najciekawszych newsów ze świata fotografii. Zafascynowany nowymi technologiami, choć woli fotografować analogiem. Prywatnie niespełniony snowboardzista i spełniony tata.

Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Nikon w obliczu rekordowych strat - w najbliższym czasie skupi się wyłącznie na bezlusterkowcach
Nikon w obliczu rekordowych strat - w najbliższym czasie skupi się wyłącznie na bezlusterkowcach
Nikon prognozuje, że rok fiskalny 2020 zamknie z rekordową stratą. W związku z tym planuje obcięcie kosztów operacyjnych i skupienie się na kluczowych...
16
1
Plebiscyt 2020: Oto najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne roku
Plebiscyt 2020: Oto najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne roku
Już szesnasty rok z rzędu prezentujemy najlepsze aparaty, obiektywy, akcesoria i wydarzenia fotograficzne minionego roku, które nasi czytelnicy wybrali w Plebiscycie...
31
3
Stan wyjątkowy w Japonii - opóźnienia i zmiana strategii wśród producentów foto w roku 2021
Stan wyjątkowy w Japonii - opóźnienia i zmiana strategii wśród producentów foto w roku 2021
W związku z wprowadzeniem w Japonii obostrzeń związanych z pandemią, duża zmiana strategii i planów może czekać producentów sprzętu foto i wideo. Opóźnienia w dostawach również mogą wystąpić.
2
0