To koniec agencji Reuters jaką znamy

To koniec agencji Reuters jaką znamy

Reuters Pictures, który przez ponad 30 lat dostarczał jednych z najlepszych reportaży, przestanie istnieć w takiej formie jaką znamy. Wraz z działem wideo utworzy zespół „Visual Journalist“. Powód: restrukturyzacja, cięcie kosztów i zwolnienia personelu.

To koniec pięknej karty historii. Po przeszło 30 latach działalności Reuters Pictures, zespół jednych z najlepszych światowych fotografów zostanie rozwiązany i połączony z działem wideo w jednostkę „Visual Journalist“. - To pokłosie zmian do jakich doszło w wyniku konsolidacji większościowego pakietu akcji finansowych w firmie Thomson Reuters - podaje serwis The Baron.

- Wielu naszych fotografów już kręci filmy, a kamerzyści tworzą zdjęcia. Ten tryb pracy staje się normalny w całej branży, ponieważ technologie związane z wideo i fotografią stają się coraz bliższe - napisał w specjalnej notatce, John Pullman, kierownik wideo i zdjęć w agencji Reuters. - Podejmiemy usystematyzowane podejście, aby połączyć nasze fotograficzne i filmowe zespoły. Przyjrzymy się technologii, szkoleniom oraz przepływowi pracy i wprowadzimy pojedyncze przywództwo tam, gdzie jest to właściwe. Głównym celem jest dostosowanie naszych zespołów do potrzeb klientów poprzez zwiększenie obecności, poprawę wydajności i zwiększenie elastyczności. Pozostajemy w pełni zaangażowani w produkcję zdjęć i filmów o najwyższym standardzie.

- Jest to w gruncie rzeczy koniec działu Reuters Pictures, który w bardzo smutny sposób idzie w dół - skomentował całą sytuację dla serwisu The Baron jeden z fotografów Reuters, który chce pozostać anonimowy. - Ten dział zdobywał Pulitzery i inne prestiżowe nagrody, ale wydaje się, że to nie wystarczy, aby uratować go od tego, co wydaje się być straszliwym końcem tego, co było wielkim osiągnięciem przez ponad 30 lat i przyniosło światu jedne z najlepszych fotoreportaży.

Taka restrukturyzacja to oczywiście problem cięcia kosztów i w efekcie zwolnień, z którymi będą musieli zmierzyć się fotografowie i kamerzyści Reutersa. Część pracowników dotkniętych zmianami została już poinformowana w zeszłym tygodniu, ale cały proces będzie się rozwijał w nadchodzących miesiącach.

źródło:  www.thebaron.info

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

słowa kluczowe:
Komentarze
Polecane artykuły
SanDisk Extreme Portable SSD - test dysku SSD
18 Sty 2019
Wytrzymały, pojemny i szybki a do tego naprawdę mały. Najnowszy dysk przenośny SSD SanDisk to jedno z najciekawszych rozwiązań tego typu na rynku. Sprawdziliśmy, jak spisuje się w praktyce!
0
Tokina FíRIN 20 mm f/2 FE AF - zdjęcia przykładowe
8 Sty 2019
Zaawansowana optyka z wyrazistym i kontrastowym obrazem oraz ultraszybki autofokus współpracujący z systemem Sony Fast Hybrid AF - to główne cechy Tokiny FíRIN 20 mm f/2 FE AF. Zobaczcie, jak stałka poradziła sobie w praktyce.
0
Tamron SP 15-30 mm f/2.8 Di VC USD G2 - test obiektywu
31 Gru 2018
Dziś sprawdzamy czy druga odsłona Tamrona SP 15-30 mm f/2.8 Di VC USD G2 to krok w dobrą stronę i faktyczny konkurent systemowych odpowiedników. Producent zapewnia, ze zmiany są zauważalne, a my przyglądamy się im bliżej.
1
Tamron SP 15-30 mm f/2.8 Di VC USD G2 - zdjęcia przykładowe
21 Gru 2018
Po 4 latach Tamron pokazał aktualizację obiektywu 15-30 mm, który szczególnie spodobać może się fotografom krajobrazu, architektury i wnętrz. Otrzymujemy lepszą optykę, szybszy autofokus i bardziej wydajną stabilizację, w tej samej cenie co wcześniej. Zobaczcie, jak sprawdza się w praktyce.
0
zamknij X
Plebiscyt 2018
Zagłosuj
Na najlepsze produkty i wydarzenia roku 2018
Głosuj!