Plebiscyt na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2015

Autor: Michał Chrzanowski

1 Grudzień 2015
Artykuł na: 4-5 minut
Zapraszamy do wzięcia udziału w plebiscycie na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne mijającego roku. Czekamy również na Wasze opinie w ankiecie czytelników 2015!

Już po raz 11 zapraszamy Was do wyboru najlepszych produktów i wydarzeń fotograficznych - największego w Polsce plebiscytu fotograficznego, towarzyszącego każdego roku urodzinom serwisu Fotopolis! Mamy nadzieję, że publikowane na naszych łamach informacje, recenzje i testy ułatwią Wam dokonanie wyboru w każdej z kategorii. Poza plebiscytem, tradycyjnie przygotowaliśmy ankietę urodzinową.

Głosy w plebiscycie możecie oddawać w następujących kategoriach:

  • 1. Innowacja fotograficzna roku 2015 - nominowane nowatorskie technologie i produkty z dziedziny fotografii
  • 2. Bezlusterkowiec roku 2015 - aparaty systemowe klasy bezlusterkowiec
  • 3. Aparat systemowy roku 2015 - aparaty z wymienną optyką z wyłączeniem bezlusterkowców
  • 4. Aparat kompaktowy roku 2015 - nominowane najciekawsze aparaty kompaktowe
  • 5. Smartfon fotograficzny roku 2015 - nominowane smarfony o zaawansowanych funkcjach fotograficznych
  • 6. Obiektyw roku 2015 - nominowane najciekawsze obiektywy
  • 7. Akcesorium fotograficzne roku 2015 - nominowane najciekawsze akcesoria towarzyszące fotografom
  • 8. Software fotograficzny roku 2015 - nominowane oprogramowanie fotograficzne na komputery i urządzenia przenośne
  • 9. Wydarzenie artystyczne roku 2015 - nominowane wydarzenia związane z fotografią artystyczną
  • 10. Książka fotograficzna roku 2015 - nominowane wydawnictwa fotograficzne

Jak głosować

Zależy nam, aby przyznawane nagrody były rzeczywistym odwzorowaniem najlepszych nominacji. Dlatego też w każdej chwili możecie wybrać opcję “Nie głosuję” i przejść do kategorii, w której czujecie się pewni i macie swojego faworyta. Pamiętajcie - decydujecie o najważniejszych nagrodach w branży fotograficznej, więc oddajcie swoje głosy z rozwagą!

Ankieta czytelników

Tradycyjnie plebiscytowi na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne mijającego roku towarzyszy ankieta czytelników. To z niej czerpiemy informacje o tym, co Wam się podoba w fotopolis.pl, a co chcielibyście zmienić. Pytamy też jakie treści Was interesują i jakim sprzętem fotografujecie, co jest dla Was istotne przy wyborze aparatu, obiektywu, czy akcesorium fotograficznego. Na koniec wreszcie pytamy o Wasze pomysły na artykuły, które chcielibyście przeczytać na naszych łamach. W tym roku przygotowaliśmy dla Was niespodziankę. Każdy kto zagłosuje i wypełni ankietę, otrzyma bezpłatnie e-wydanie ostatniego numeru miesięcznika Digital Camera Polska!

Zapraszamy do głosowania i wyrażenia swojego zdania w ankiecie!

Skopiuj link

Autor: Michał Chrzanowski

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Znana marka odzieżowa wystartowała z pierwszą kampanią modową stworzoną w całości przy użyciu generatorów grafiki AI. I takich sytuacji będzie coraz więcej.
6
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Polaroid i Magnum Photos wystartowali ze wspólna kampanią, która chce podkreślić wagę opowiadania historii za pomocą fotografii. Towarzyszy jej otwarty konkurs ukierunkowany na...
7
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
W ostatnich latach producenci sprzętu fotograficznego coraz częściej informują o niedoborach poszczególnych produktów, rzekomo spowodowanych zbyt dużym zainteresowaniem. To tylko...
25