Plebiscyt na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne oraz ankieta 2013 - ostatni tydzień głosowania

Autor: Michał Sułkiewicz

25 Listopad 2013
Artykuł na: 2-3 minuty
Już tylko ten tydzień możecie oddawać swoje głosy w plebiscycie na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2013 roku oraz w ankiecie czytelników fotopolis.pl. Każdy głos może zdecydować, kto dostanie najważniejsze nagrody w branży przyznawane przez konsumentów.

Jeszcze tylko do 1 grudnia przyjmujemy głosy w ankiecie na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2013 roku. A więc macie już tylko tydzień, żeby zdecydować, do kogo trafią tegoroczne statuetki. Od 6 października, dnia urodzin fotopolis.pl, czytelnikom wyświetla się formularz plebiscytu. Za głosowanie nie ma nagród - zależy nam na przemyślanych głosach pasjonatów fotografii i ludzi z branży popartych wiedzą i przekonaniami, a nie na naganianiu "łowców nagród". Dlatego też, jeżeli macie pojęcie o sprzęcie fotograficznym i fotografii, a jeszcze nie wypełniliście formularza, czekamy na Wasz głos. Decydujecie o najważniejszych w Polsce nagrodach w branży nadawanych przez konsumentów - to nie jest zabawa. Aby wyświetlić formularz, należy kliknąć tutaj.

Jednocześnie zapraszamy do wypełnienia ankiety czytelników, którą można wyświetlić tuż po głosowaniu. Dzięki niej poznajemy Was lepiej i możemy bardziej dostosować treści fotopolis.pl do Waszych potrzeb. Jeżeli chcecie wypełnić ankietę teraz, wystarczy kliknąć tutaj. Wśród wypełniających ankietę rozlosujemy upominki fotopolis.pl i książki wydawnictwa Galaktyka.

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Znana marka odzieżowa wystartowała z pierwszą kampanią modową stworzoną w całości przy użyciu generatorów grafiki AI. I takich sytuacji będzie coraz więcej.
16
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Polaroid i Magnum Photos wystartowali ze wspólna kampanią, która chce podkreślić wagę opowiadania historii za pomocą fotografii. Towarzyszy jej otwarty konkurs ukierunkowany na...
9
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
W ostatnich latach producenci sprzętu fotograficznego coraz częściej informują o niedoborach poszczególnych produktów, rzekomo spowodowanych zbyt dużym zainteresowaniem. To tylko...
25
Powiązane artykuły
Wczytaj więcej (1)