Największa bitwa Joao Silvy

Autor: Michal Grzegorczyk

3 Styczeń 2012
Artykuł na: minutę
Nieco ponad rok temu fotograf wojenny Joao Silva został poważnie ranny w Afganistanie. W tamtej chwili rozpoczęła się, jak sam mówi, najważniejsza bitwa w jakiej uczestniczył - o powrót do normalnego życia i fotografowania. Opowiada o niej w opublikowanym kilka dni temu wywiadzie.

Joao Silva po raz pierwszy zagościł na łamach fotopolis.pl w smutnych okolicznościach. Ponad rok temu {LNK|https://www.fotopolis.pl/index.php?n=11829;pisaliśmy o zbiórce funduszy na jego rehabilitację po tym, jak stracił obydwie nogi w wybuchu miny w Afganistanie. Organizatorom zbiórki udało się sprzedać 185 odbitek jego zdjęć i zebrać ponad 45000 dolarów. Silva pomyślnie przeszedł rehabilitację i niedawno wrócił do pracy jako fotograf gazety New York Times. Kilka dni temu opublikowano przeprowadzony z nim wywiad, w którym opowiada o wypadku i wydarzeniach z ostatniego roku:

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty szczegółów?
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty...
Producenci smartfonów coraz chętniej sięgają po AI w celu poprawy szczegółowości zdjęć z teleobiektywów. System Chain of Zoom, opracowany przez naukowców z Korei Południowej, może...
8
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln dolarów na dalszy rozwój
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln...
Czy możliwe, by zdjęcia ze smartfonów miały jakość jak z profesjonalnego aparatu? Tego chce dokonać Glass Imaging, które właśnie pozyskało kolejne 20 mln na wdrożenie technologii AI...
5
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google zaprezentowało nowe wersje generatorów grafiki i wideo Imagen 4 i Veo 3 oraz platformę Flow, które pokazują, że przyszłość treści rozrywkowych może prawie w całości obyć się bez...
38
Powiązane artykuły