Piąta edycja spotkań z fotografami i fotoedytorami Gazety Wyborczej

Autor: Marcin Grabowiecki

20 Maj 2010
Artykuł na: minutę
W najbliższą środę 26 maja w "Zachęcie" odbędzie się spotkanie zatytułowane "Portret studyjny", w trakcie którego fotoreporter "Gazety Wyborczej" Michał Mutor zaprezentuje swoje prace a fotoedytorka Beata Łyżwa-Sokół przedstawi historię gatunku.
Fot. Michał Mutor / Agencja Gazeta

Zapraszamy na piątą edycję spotkań z fotografami i fotoedytorami Gazety Wyborczej. Gośćmi spotkania zatytułowanego "Portret studyjny" będą Michał Mutor i Beata Łyżwa-Sokół. Fotoreporter "Gazety Wyborczej" Michał Mutor zdradzi kilka sprawdzonych sposobów na sfotografowanie nawet najtrudniejszych modeli i zaprezentuje swoje najlepsze prace. Fotoedytorka Beata Łyżwa-Sokół przedstawi historię gatunku oraz kulisy powstawania słynnych portretów autorstwa m.in. Augusta Sandera, Annie Leibovitz, Avedona, Berta Sterna i Zofii Rydet. Wstęp wolny.

Jak zawsze można wysłać swoje zdjęcie do oceny. Na Wasze portrety organizatorzy czekają do 24 maja. Szczegóły na: wyborcza.pl.

Portret studyjny. Spotkanie z Michałem Mutorem i Beatą Łyżwą-Sokół.
Termin: 26.05, godz. 18:00

Zachęta Narodowa Galeria Sztuki
pl. Małachowskiego 3
Sala kinowa, wejście od ul. Burschego
Warszawa

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Poradniki
Jak dobrać kabel HDMI do filmowania i streamingu?
Jak dobrać kabel HDMI do filmowania i streamingu?
Jak wybrać kabel HDMI, żeby nie mieć problemów na planie i uzyskać optymalną jakość? W tym poradniku przyglądamy się odpowiednim kablom do filmowania na przykładzie oferty marki...
17
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Nadal myślisz, że najlepszym pomysłem na walentynkowe zdjęcie jest serce narysowane na zaparowanej szybie? Zobaczcie, co na ten temat ma do powiedzenia sztuczna inteligencja.
4
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Filmowo-fotograficzny świat nie mógłby istnieć bez światła. W tym artykule fotograf Piotr Werner na przykładzie lamp GlareOne 300 BiColor D pokazuje trzy filmowe ustawienia...
16
Powiązane artykuły