Spotkanie "Fotografia przyrody" w Zachęcie

W środę, 3 lutego w Zachęcie odbędzie się spotkanie z fotografami Gazety Wyborczej zatytułowane "Fotografia przyrody". Dyskusja zakończy się pokazem zdjęć publiczności. Każdy z Was może zgłosić swoje prace do oceny. Termin nadsyłania fotografii mija 1 lutego.
fot. Wojciech Surdziel
Zachęta zaprasza na spotkanie z fotografami Gazety Wyborczej - Wojciechem Surdzielem i Adamem Wajrakiem
oraz fotoedytorką, Beatą Łyżwą-Sokół. Towarzyszy ono wystawie "Wszystkie stworzenia duże i małe", którą mozemy oglądać do 21 lutego w Narodowej Galerii Sztuki Zachęta.

Inaugurujemy cykl spotkań tematycznych z fotografami i fotoedytorami Gazety Wyborczej. O fotografowaniu przyrody z ziemi jak i w podwodnej odsłonie opowiedzą specjalizujący się w tej dziedzinie profesjonaliści. Będziemy rozmawiać o tym, czy łatwo fotografować zwierzęta, co trzeba wiedzieć i w jaki sprzęt się zaopatrzyć. Jak wykonuje się zdjęcia udomowionych podopiecznych, a jak np. dzikich ptaków? Fotografowie podzielą się własnymi spostrzeżeniami, a fotoedytorka przedstawi historię tematu oraz zaprezentuje najsłynniejsze kadry. Dyskusję zakończymy pokazem zdjęć publiczności, które zostaną skomentowane przez bohaterów spotkania.Wstęp wolny.

Wyślij swoje zdjęcie do oceny specjalistom! Na zgłoszenia organizatorzy czekają do 1 lutego 2010.

Szczegóły na: www.wyborcza.pl.

Fotografia przyrody
Spotkanie z fotografami Gazety Wyborczej
Termin: 3.02.2010, godz. 18:00

Zachęta Narodowa Galeria Sztuki
pl. Małachowskiego 3
Sala kinowa, wejście od ul. Burschego
0
1
0
0