Nikon Roadshow - ruszyły zapisy!

0
Marta Majewska
5 Wrzesień 2009
Artykuł na: 4-5 minut
Ruszyły zapisy na Nikon Roadhow! Można się zapisywać na warsztaty fotograficzne prowadzone przez wykładowców Akademii Nikona oraz testowanie lustrzanek D3000 i D300s. Ilość miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Aktualizacja 17.09.2009
Zapraszamy do najnowszego artykułu o Nikon Roadshow

Zajęcia poprowadzone zostaną przez znanych fotografów m.in.: Leszka Szurkowskiego z grona nIKON FOTOGRAFII oraz Pawła Dumę. Warsztaty będą odbywać się na piętrze specjalnej ciężarówki Nikona. Będą przedsmakiem Akademii Nikona, w której pierwsze zajęcia ruszają już pod koniec września. Więcej o Akademii Nikona pisaliśmy w poprzednim artykule.

Przypomnijmy, że roadshow odwiedzi następujące miasta:
  • Poznań: Stary Browar, 10 września
  • Wrocław: Magnolia Park, 11 września
  • Katowice: 3 Stawy, 12 września
  • Kraków: Galeria Krakowska, 13 września
  • Lublin: Galeria Olimp CH, 17 września
  • Warszawa: PKiN Wejście główne od ul. Marszałkowskiej, 18 września
  • Białystok: Parking między Ratuszem, a fontanną - Rynek Kościuszki, 19 września
  • Gdańsk: Targ Węglowy, 20 września
Do każdego z miasta przyjedzie ogromna ciężarówka Nikona, w której będą się odbywać warsztaty i testowanie sprzętu, na które należy się zapisać. Dodatkowo na zewnątrz przewidziano otwarte zajęcia dla wszystkich chętnych.

Kursy produktowe Akademii Nikona
W formularzu zgłoszeniowym można wybrać jedną z opcji godzina 13:00];
Nikon D300s - Aparat czy kamera? Dwa w jednym w systemie Nikona. Szkolenie produktowe - Paweł Duma UWAGA! zmiana ;
preferowana godzina 18:00]]

Aktualizacja, 8 września 2009:
Uwaga! Początkowo w formularzu były zapisy jedynie na pokazy D300s i D3000 (opisane powyżej), które odbywają się na górze samochodu. Ze względu na duże zainteresowanie dodana zostanie możliwość zarejestrowania się na testowanie aparatów w studio, według następującego harmonogramu

Testowanie w studio:
  • D3000:[LST
;
D300s Nowe terminy
  • 15:15 - 16:00
  • 18:00-18:45
  • 18:45-19:30
  • 19:30 - 20:15
  • 20:15 - 21:00
]
Można zaznaczyć tylko jeden termin testów, ale za to jest opcja: Jeśli skończą się miejsca na wybraną godzinę, proszę o zapisanie na inne wolne zajęcia w tym dniu.

Warsztaty Akademii Nikona
Leszek Szurkowski poprowadzi Warsztaty z makrofotografii (od 13:00). Będzie to przedsmak wyjazdowych warsztatów do Białowieży, zaplanowanych na 25-27 września. Zaplanowano półtorej godziny zajęć.

Także Leszek Szurkowski będzie prowadzącym warsztatów Praca fotografa w studio (od 16:00). Aranżacja studia będzie inspirowana Japonią - w ramach Akademii Nikona planowana jest fotoekspedycja do Japonii w kwietniu 2010 roku. Zajęcia są zaplanowane na 2 godziny.

Grupy będą liczyć max. 15-20 osób. Rejestrować można się na specjalnej stronie

Na trzy dni przed imprezą zostaną wysłane e-maile z informacją czy zgłoszenie zostało przyjęte, czy trafiło na listę rezerwową. W przypadku zwolnienia się miejsca, osoby z listy rezerwowej dostaną osobną wiadomość.

Jeśli się nie uda - zapraszamy na otwarte warsztaty i pokazy (bez limitu chętnych):
  • 15:00 - 16:00 - Czy światłem słonecznym da się manipulować? (prowadzi Paweł Duma)
  • 19:15 - 20:15 - Pokaz wykorzystywania CLS o zmierzchu - system kreatywnego oświetlenia (Paweł Duma i Leszek Szurkowski)

Partnerami roadshow są Epson i Fomei.

15
0
3
0
Chcesz stać się lepszym fotografem? Unikaj tych 13 błędów [WIDEO]
Chcesz stać się lepszym fotografem? Unikaj tych 13 błędów [WIDEO]
Nigel Danson, uznany fotograf krajobrazu, powraca z kolejnym ciekawym poradnikiem. Tym razem naświetla 13 błędów, które trzeba wyeliminować, aby wskoczyć na wyższy...
23
0