Dowiedz się, jak wyostrzyć zdjęcia i skutecznie zredukować szumy w Lightroomie Classic CC

Dowiedz się, jak wyostrzyć zdjęcia i skutecznie zredukować szumy w Lightroomie Classic CC

Jeżeli chcesz nauczyć się efektywnej postprodukcji zdjęć w Lightroomie Classic CC, a w tym optymalnego ostrzenia zdjęć i usuwania rozpraszających szumów, to najnowszy wideoporadnik Anthony Morgantiego jest przygotowany właśnie dla Ciebie.

Lightroom to jeden z najpopularniejszych programów do postprodukcji zdjęć. Wielu fotografów korzysta z niego na porządku dziennym. Niemniej jednak wciąż mogą zdarzyć się sytuacje, w których program może nas zaskoczyć swoimi możliwościami. Wszystko dzięki wprowadzanym przez Adobe aktualizacjom, dzięki którym otrzymujemy masę nowych narzędzi i funkcji. Dla przykładu w Lightroomie Classic CC możemy skorzystać z udoskonalonej zakładki poprawiającej szczegółowość zdjęć.

A właśnie ostrzenie fotografii (już na etapie postprodukcji) może odgrywać jedną z kluczowych ról w tym jak odbieramy finalny efekt zdjęć. Wie o tym Anthony Morganti, który na swoim kanale zapoczątkował nową serię Mastering Lightroom Classic CC. W jednym z ostatnich filmów pokazuje, jak wyostrzyć obraz i zredukować szumy za pomocą zakładki Detail panelu Develop.

Jeśli jesteś zainteresowany zdobyciem skrótów do Lightrooma, które umieścisz na swojej klawiaturze lub chcesz pobrać pliki RAW, na których w tym poradniku pracował Morganti oraz profile i presety do Lightrooma to odsyłamy na stronę onlinephotographytraining.shop.

Jeżeli natomiast chcesz zobaczyć więcej ciekawych i praktycznych poradników, na przykład z serii Mastering Lightroom Classic CC, to warto odwiedzić kanał prowadzony przez Anthony Morgantiego. Oczywiście filmy są w języku angielskim, ale dzięki funkcji automatycznego tłumaczenia napisów powinien być zrozumiały dla wszystkich.

1
1
0
0