Otwarte warsztaty fotograficzne Akademii Nikona i Grand Press Photo 2013 w Krakowie

Akademia Nikona wraz z organizatorami konkursu Grand Press Photo zaprasza na bezpłatne warsztaty fotograficzne. Spotkanie odbędzie się w niedzielę 6 października w hotelu Novotel Centrum, mieszczącym się przy ul. Tadeusza Kościuszki 5 w Krakowie. Zajęcia rozpoczną się o godz. 14:00. Liczba miejsc ograniczona. Warsztaty towarzyszą wystawie najlepszych zdjęć nagrodzonych w konkursie Grand Press Photo 2013, którą można zobaczyć w CH Kraków Plaza.

Warsztaty są okazją do zapoznania się z arkanami powstawania dobrego zdjęcia reporterskiego. W ramach spotkania prowadzonego przez Pawła Dumę - fotografa i wykładowcę Akademii Nikona, omówione zostaną poszczególne elementy, które w różnych proporcjach składają się na sukces fotografii. Począwszy od pomysłu, przygotowania warsztatu pracy, poprzez sprzęt, kompozycję i światło oraz to, co nazywamy fartem lub szczęściem. Wszystkie zostaną omówione i poddane dyskusji, pomiędzy prowadzącym a uczestnikami. W ramach zajęć zostanie przeprowadzona również wspólna analiza najlepszych zdjęć nagrodzonych w konkursie Grand Press Photo 2013. Dlatego też warto, aby uczestnicy warsztatów wcześniej obejrzeli wystawę i przeczytali opisy zdjęć.

Warsztaty Akademii Nikona odbędą się w niedzielę 6 października 2013 r. o godzinie 14:00 w krakowskim hotelu Novotel Centrum, mieszczącym się przy ul. Tadeusza Kościuszki. Liczba miejsc jest ograniczona. O zapisie decyduje kolejność zgłoszeń, które wraz z imieniem, nazwiskiem i numerem telefonu kontaktowego należy wysyłać na adres gpp@akademianikona.pl. Dla pierwszych 15 osób czekają niespodzianki od Akademii Nikona. Kolejne tego typu warsztaty odbędą się w Poznaniu na przełomie listopada i grudnia.

Grand Press Photo to konkurs dla zawodowych fotoreporterów pracujących w redakcjach prasowych, agencjach fotograficznych oraz freelancerów. Do tegorocznej edycji w sześciu kategoriach zgłoszonych zostało ponad 4,8 tys. ocenianych przez jury pod przewodnictwem Samuela Arandy, laureata World Press Photo 2012. Wszystkie zdjęcia, które trafiły do finału, będą prezentowane na wystawach pokonkursowych w 10 polskich miastach. Mecenasem konkursu Grand Press Photo jest Nikon Polska.
0
1
0
0