Spotkanie z André Rouillé w MSN w Warszawie

Autor: Marcin Grabowiecki

23 Listopad 2011
Artykuł na: 2-3 minuty
W piątek, 25 listopada o godz. 18:00, w ramach cyklu "Po końcu fotoreportażu. Co dalej?" w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie odbędzie się spotkanie z André Rouillé - autorem książki "Fotografia. Między dokumentem a sztuką współczesną". Wykład poświęcony będzie losom fotoreportażu i francuskim debatom na ten temat.

Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie zaprasza na drugie spotkanie w ramach cyklu "Po końcu fotoreportażu. Co dalej?". Gościem spotkania będzie André Rouillé.

André Rouillé znany jest w Polsce przede wszystkim jako autor książki "Fotografia. Między dokumentem a sztuką współczesną" (2007), jednej z ważniejszych publikacji teoretycznych ostatnich lat poświęconych fotografii współczesnej. Porusza w niej zagadnienie kryzysu fotografii rozumianej jako dokument i poddaje refleksji problem fotografii jako sztuki oraz sztuki jako fotografii.

Jego wykład w Warszawie, poświęcony losom fotoreportażu i francuskim debatom na ten temat, będzie kontynuacją tych rozważań. André Rouillé jest wykładowcą na wydziale sztuki, estetyki i filozofii uniwersytetu Paryż VIII, prowadzi także stronę internetową paris-art.com poświęconą kulturze artystycznej Paryża.

Spotkanie organizowane we współpracy z Akademią Sztuki w Szczecinie i Instytutem Francuskim w Warszawie.

Prowadzenie: Krzysztof Pijarski.

Spotkanie z André Rouillé
Termin: 25.11.2011, godz. 18:00

Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
ul. Pańska 3
Warszawa

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Poradniki
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Nadal myślisz, że najlepszym pomysłem na walentynkowe zdjęcie jest serce narysowane na zaparowanej szybie? Zobaczcie, co na ten temat ma do powiedzenia sztuczna inteligencja.
4
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Filmowo-fotograficzny świat nie mógłby istnieć bez światła. W tym artykule fotograf Piotr Werner na przykładzie lamp GlareOne 300 BiColor D pokazuje trzy filmowe ustawienia...
12
Jak wybrać kartę pamięci – pojemną, szybką, niekoniecznie drogą
Jak wybrać kartę pamięci – pojemną, szybką, niekoniecznie drogą
Wybór nośnika pamięci zależy nie tylko od tego, jaki typ kart akceptuje nasz aparat, kamera lub dron, ale także, a może przede wszystkim, od rodzaju materiałów, jakie za pomocą tych urządzeń...
19
Powiązane artykuły