Temat miesiąca

Fotografia krajobrazu

Inspiracje i porady, warsztatowe sztuczki i wskazówki od zawodowców!

Zobacz wszystkie tematy

Zobacz także
Jak fotografować polskie góry? Pytamy eksperta, Karola Nienartowicza
28 Cze 2018
Ciekawe zdjęcia można robić nawet w południe, w środku lata - przekonuje jeden z najlepszych polskich fotografów górskich Karol Nienartowicz. Zapytaliśmy go o to, jak fotografować podczas wakacji, co zabrać ze sobą w plener, oraz, jeśli nie w Tatry, to dokąd.
6
Chcesz być lepszym fotografem krajobrazu? Oto 7 kluczowych zasad, które warto znać na starcie
13 Lip 2018
Po raz pierwszy wybierasz się z aparatem, aby uchwycić na zdjęciach piękno przyrody? Jeśli tak to najnowszy poradnik Nigela Dansona jest dla Ciebie. Zebrał on 7 zasad, o których powinieneś pamiętać podczas fotografowania krajobrazu.
0
Wielokrotna ekspozycja to jej specjalność. Kompozycje Iny Jungmann to oryginalne, malarskie spojrzenie na fotografię krajobrazu
22 Lis 2017
Ina Jungmann w swoich pracach korzysta głównie z wielokrotnych ekspozycji, które nadają im elementu malarskości. Z biegiem lat rozwinęła swój własny styl, pracując z wieloma ekspozycjami zarówno na aparatach analogowych, eksperymentując z warstwowaniem wielu negatywów w ciemni, jak i manipulując cyfrowymi obrazami w Photoshopie.
0
Jak fotografować polskie wybrzeże? Pytamy eksperta, Grzegorza Lewandowskiego
14 Cze 2018
Swoimi zdjęciami udowadnia, że Bałtyk wcale nie jest nudny. O uzależnieniu od morza, sposobach na fotografowanie na urlopie i najpiękniejszych miejscach do zdjęć, rozmawiamy ze specjalistą od nadmorskiego pejzażu.
12