ZEISS Photography Award “Seeing Beyond” - nowy punkt na mapie konkursów fotograficznych

0

Autor: Michał Chrzanowski

12 Listopad 2015
Artykuł na: 4-5 minut

Firma Zeiss wspólnie z World Photography Organisation utworzyła nowy konkurs fotograficzny, w którym mogą wziąć udział zarówno amatorzy, jak i profesjonaliści. Tematem pierwszej edycji konkursu są “istotne miejsca”. Zgłoszenia można nadsyłać do początku lutego 2016 roku.

ZEISS Photography Award “Seeing Beyond” będzie charakteryzował się zmienną tematyką, którą fotografowie będą mogli interpretować na dowolny sposób. W tym roku tematem przewodnim są istotne miejsca - “Seeing Beyond - Meaningful Places”.

Fotografowie z całego świata mogą już nadsyłać od trzech do dziesięciu zdjęć, które odpowiadają tematyce konkursu. Wybrane prace można zgłaszać na stronie World Photography Organisation do 5 lutego 2016 roku. Wyniki zostaną ogłoszone w kwietniu przyszłego roku. Pula nagród składa się z obiektywów łącznej wartości 15 tysięcy euro. Ponadto, laureat będzie mógł rozpocząć współpracę z firmą Zeiss (szczegółowe warunki nie zostały ujawnione przez organizatora).

Nagrodzone prace będą stanowiły także część wystawy Sony World Photography Exhibition prezentowanej od 22 kwietnia do 8 maja 2016 roku w Somerset House w Londynie. Więcej informacji o konkursie możecie znaleźć na stronie www.worldphoto.org.

Autor: Michał Chrzanowski

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Adobe Content Authenticity to inicjatywa, która uzdrowić ma obieg fotografii w internecie
Adobe Content Authenticity to inicjatywa, która uzdrowić ma obieg fotografii w internecie
Idea Content Authenticity Initiative jest prosta, jej wdrożenie może okazać się jednak dużo trudniejsze niż chciałoby Adobe.
1
0
Pandemia dobija branżę ślubną. Jej przedstawiciele rozmawiali z rządem
Pandemia dobija branżę ślubną. Jej przedstawiciele rozmawiali z rządem
  Od ponad pół roku branża ślubna przeżywa kryzys, z którego będzie dźwigać się jeszcze długo po opanowaniu sytuacji epidemiologicznej....
13
3
„Afgańska dziewczyna” Steve’a McCurry’ego najdrożej zlicytowanym zdjęciem w Polsce
„Afgańska dziewczyna” Steve’a McCurry’ego najdrożej zlicytowanym zdjęciem w Polsce
Ostatnia aukcja w Desa Unicum przyniosła nowy rekord na polskim rynku fotografii kolekcjonerskiej. Zdjęcie „Afghan Girl” zlicytowane zostało za rekordową sumę niemal...
22
1
Powiązane artykuły
Wczytaj więcej (1)