Stykówki Magnum

Autor: Marcin Grabowiecki

3 Sierpień 2011
Artykuł na: minutę
Pewnie nie raz zastanawialiście się, ile klatek naświetlił fotograf, zanim zrobił udane zdjęcie. Dziś nie musimy się już domyślać, tylko możemy to sprawdzić. Agencja Magnum stworzyła album, w którym można zobaczyć "stykówki" takich fotografów, jak: Trent Parke, Mark Power, Martin Parr czy Alec Soth. Publikacja "Magnum Contact Sheets" ukazała się nakładem wydawnictwa "Thames & Hudson".

Książka "Magnum Contact Sheets" zawiera "stykówki" fotografów prestiżowej agencji Magnum. Odsłaniają one fragment procesu rodzenia się fotografii, które często przechodziły do historii. Publikacja przybliża nam także metody edycji. Czy zdjęcie jest efektem przemyślanej koncepcji, czy raczej przypadku - na te i inne pytania znajdziecie odpowiedzi w książce wydanej przez Thames & Hudson. Swoje "stykówki" ujawniają m.in: Henri Cartier-Bresson, Cornell Capa, Elliott Erwitt, Jonas Bendiksen, Trent Parke, Alessandra Sanguinetti, Alec Soth, Mark Power, Martin Parr i Raymond Depardon. Materiał opracowała Kristen Lubben, kuratorka nowojorskiego International Center of Photography.

Publikacja zawiera 435 ilustracji i kosztuje 95 funtów.

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Znana marka odzieżowa wystartowała z pierwszą kampanią modową stworzoną w całości przy użyciu generatorów grafiki AI. I takich sytuacji będzie coraz więcej.
16
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Polaroid i Magnum Photos wystartowali ze wspólna kampanią, która chce podkreślić wagę opowiadania historii za pomocą fotografii. Towarzyszy jej otwarty konkurs ukierunkowany na...
9
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
W ostatnich latach producenci sprzętu fotograficznego coraz częściej informują o niedoborach poszczególnych produktów, rzekomo spowodowanych zbyt dużym zainteresowaniem. To tylko...
25
Powiązane artykuły