World Press Photo 2010 - znamy zwycięzcę

Przed kwadransem poznaliśmy wyniki tegorocznej edycji konkursu World Press Photo. Autorem zwycięskiej fotografii, która przedstawia kobietę stojącą na dachu budynku w Teheranie podczas niedawnych protestów, jest Pietro Masturzo z Włoch. Na liście laureatów w tym roku zabrakło polskich nazwisk.
fot. Pietro Masturzo, Włochy, Women shouting on a rooftop in protest to the presidential election results,
Tehran, Iran, 24 June

Poznaliśmy najlepsze zdjęcie prasowe ubiegłego roku. Jury World Press Photo 2010 wybrało fotografię zrobioną podczas niedawnych protestów po wyborach prezydenckich w Iranie. Jego autorem jest Pietro Masturzo z Włoch.

Opublikowaliśmy już {LNK|https://www.fotopolis.pl/index.php?g=392;galerię ze zdjęciami nagrodzonymi w World Press Photo 2010.]
słowa kluczowe:
Komentarze
Polecane artykuły
Aparaty Fujifilm X-T3 i X-T30 do wygrania w konkursie Grand Press Photo
22 Mar 2019
Fujifilm zostało mecenasem największego w Polsce konkursu fotografii prasowej. Z tej okazji na zwycięzców poszczególnych kategorii czekają najnowsze aparaty producenta.
0
Art Bibuła - festiwal zinów i photobooków już pod koniec marca w Katowicach
22 Mar 2019
Ponad dwudziestu artystów, osiem spotkań, dwa warsztaty i jedna debata, a do tego setki niezależnych publikacji, których nie zobaczymy w komercyjnym obiegu. Tak zapowiada się pierwszy śląski festiwal zinów, photobooków i małych wydawnictw, który odbędzie się w katowickim Rondzie Sztuki w ostatni weekend marca.
0
Grand Press Photo 2019 czeka na zgłoszenia
22 Mar 2019
Jeszcze tylko przez dwa tygodnie można zgłaszać zdjęcia, reportaże, projekty dokumentalne i książki fotograficzne do Grand Press Photo 2019. Termin składania prac upływa 3 kwietnia o północy.
0
Wesprzyj dodruk książki „Przedmiot rzeczywisty i jego obraz” Witolda Dederki
21 Mar 2019
Podręczniki Witolda Dederki uznawane są za najlepsze polskie książki podejmujące temat sztuki fotograficznej. Niestety nakład niektórych tytułów od dawna jest już wyczerpany. Wydawca właśnie ruszył z kampanią której celem jest dodruk pierwszej części trylogii.
0