Portret Zbiorowy Polaków
0
Głębia ostrości - co to jest
25 lipiec 2002
Głębia ostrości, jest jednym z najważniejszych dla fotografa środków wyrazu. Ostre obiekty przyciągają uwagę widza, a rozmazane cofają się na drugi plan. Jak sterować głębią ostrości piszemy w naszym poradniku.
0
Warsztaty fotograficzne "Camera Obscura"
24 lipiec 2002
W ramach Festiwalu Artystów Ulicy, który odbędzie się w Szczecinie w dniach 25-28 lipca 2002, zostaną zorganizowane nietypowe warsztaty fotograficzne Camera Obscura.
0
Warsztaty fotografii cyfrowej
9 lipiec 2002
W toruńskim Domu Muz organizowane są warsztaty Fotografia cyfrowa - nowe medium.
0
Gdzie obejrzeć zdjęcia z Mundialu
10 czerwiec 2002
Dziś decydujący mecz naszej reprezentacji. Przygotowaliśmy krótki przewodnik, gdzie w Internecie można objerzeć zdjęcia z Mistrzostw Świata.
0
II Światowy Dzień Fotografii Otworkowej
23 maj 2002
28 kwietnia 2002 odbył się Światowy Dzień Fotografii Otworkowej. 650 autorów z 34 krajów w tym właśnie dniu złożyło hołd niezwykłej metodzie fotografowania.
0
Café ILFOPRO
17 maj 2002
Użytkownicy materiałów Ilford mają do dyspozycji nowe miejsce spotkań i dyskusji. Café ILFOPRO otwarte jest dla wszystkich, którzy chcą podzielić się swoimi uwagami lub zasięgnąć rady u innych miłośników fotografii.
0
Projekt "Galeria Bezdomna"
16 maj 2002
Projekt Galeria Bezdomna zakłada spontaniczne tworzenie wystaw fotograficznych z udziałem każdego chętnego. W Polsce fotografują tysiące ludzi, z tego wielu z nich robi ciekawe zdjęcia. Chcemy im dać możliwość zaprezentowania swojej twórczości - podkreślają autorzy idei.
0
Festiwale fotografii
11 maj 2002
Latem i jesienią odbywają się na całym świecie liczne festiwale fotografii. Są one okazją, żeby poznać wielu ciekawych ludzi, zaprezentować własne portfolio, wziąć udział w seminariach, warsztatach i dyskusjach oraz obejrzeć dziesiątki wystaw i filmów. Planując wakacje warto więc zastanowić się, czy można kilka dni urlopu spedzić na jednym z festiwali.
0
PRL w fotografiach
0