Lekcje fotografii z Manfrotto

Od niedawna na stronie znanego producenta akcesoriów foto-video, Manfrotto, znaleźć można interesujący kurs fotografii, który skupia się na możliwości wykorzystania statywów i oświetlenia w warunkach studyjnych oraz plenerowych. Polecamy.
Kurs fotografii, który opublikowano na stronach Manfrotto przygotowany został we współpracy z Web Photo School, amerykańską firmą zajmującą się profesjonalnymi szkoleniami on-line. Oczywiście na potrzeby tego projektu wykorzystano sprzęt oferowany przez włoskiego producenta akcesoriów foto-video, ale jako że Manfrotto to jedna z najbardziej cenionych marek na rynku, nie musimy się obawiać nachalnej propagandy.



Na razie kurs składa się z kilku lekcji poświęconych takim zagadnieniom jak "używanie statywu od podstaw", "studyjna fotografia mody", "portret na plaży", "inne spojrzenie na fotografowanie biżuterii", "użycie statywu w fotografii tele" oraz "makrofotografia". Każdą z nich podzielono na rozdziały względem konkretnych rozwiązań sprzętowych (oczywiście z oferty Manfrotto). Szczegółowe, ale przystępnie podane opisy ilustrowane są świetnymi zdjęciami sytuacyjnymi. Całość na pewno przyda się do rozwijania własnych umiejętności lub będzie po prostu dobrą inspiracją.

Producent zapowiada dalsze rozbudowywanie kursu. Zapraszamy.
 
Komentarze
Polecane artykuły
Polacy wśród finalistów Urban Photo Awards 2018. Zobaczcie nagrodzone zdjęcia
20 Wrz 2018
Międzynarodowy konkurs fotografii miejskiej Urban 2018 wchodzi w fazę finałową. Poznaliśmy nagrodzone cykle i nazwiska finalistów sekcji pojedynczej. Wśród nich znalazło się aż 5 Polaków.
0
Leica Oskar Barnack Award 2018 - oto zwycięskie prace
18 Wrz 2018
Poznaliśmy wyniki jednego z najbardziej prestiżowych konkursów poświęconych fotografii dokumentalnej. Tegoroczną nagrodę główną Leica Oskar Barnack Award otrzymał belgijski fotograf Max Pinckers. Natomiast wyróżnienie dla wschodzącego talentu powędrowało w ręce pochodzącej z Rosji Mary Gelman. Niestety w tym roku na podium zabrakło Polaków.
1
Fotografia przyrodnicza na luzie. Oto najlepsze zdjęcia z konkursu Comedy Wildlife Photography Awards 2018
17 Wrz 2018
Naturze nie brakuje poczucia humoru! Jeśli nie wierzycie, zobaczcie zdjęcia finalistów konkursu Comedy Wildlife Photography Awards, który od 4 lat nagradza najzabawniejsze zdjęcia przyrodnicze.
1
Eduardo Asenjo Matus: “Na zdjęciach staram się pokazać swoją rzeczywistość”
12 Wrz 2018
Przed wejściem do świata fotografii Chilijczyk Eduardo Asenjo Matus zajmował się malarstwem, ale wkrótce w jego domu zaczęło brakować już ścian do powieszenia obrazów. Dziś jako fotograf mierzy się ze swoją chorobą, starając się opowiedzieć o niej za pomocą zdjęć.
0