Lekcje fotografii z Manfrotto

Od niedawna na stronie znanego producenta akcesoriów foto-video, Manfrotto, znaleźć można interesujący kurs fotografii, który skupia się na możliwości wykorzystania statywów i oświetlenia w warunkach studyjnych oraz plenerowych. Polecamy.
Kurs fotografii, który opublikowano na stronach Manfrotto przygotowany został we współpracy z Web Photo School, amerykańską firmą zajmującą się profesjonalnymi szkoleniami on-line. Oczywiście na potrzeby tego projektu wykorzystano sprzęt oferowany przez włoskiego producenta akcesoriów foto-video, ale jako że Manfrotto to jedna z najbardziej cenionych marek na rynku, nie musimy się obawiać nachalnej propagandy.

Na razie kurs składa się z kilku lekcji poświęconych takim zagadnieniom jak "używanie statywu od podstaw", "studyjna fotografia mody", "portret na plaży", "inne spojrzenie na fotografowanie biżuterii", "użycie statywu w fotografii tele" oraz "makrofotografia". Każdą z nich podzielono na rozdziały względem konkretnych rozwiązań sprzętowych (oczywiście z oferty Manfrotto). Szczegółowe, ale przystępnie podane opisy ilustrowane są świetnymi zdjęciami sytuacyjnymi. Całość na pewno przyda się do rozwijania własnych umiejętności lub będzie po prostu dobrą inspiracją.

Producent zapowiada dalsze rozbudowywanie kursu. Zapraszamy.
1
0
2
1