Lekcje fotografii z Manfrotto

Od niedawna na stronie znanego producenta akcesoriów foto-video, Manfrotto, znaleźć można interesujący kurs fotografii, który skupia się na możliwości wykorzystania statywów i oświetlenia w warunkach studyjnych oraz plenerowych. Polecamy.
Kurs fotografii, który opublikowano na stronach Manfrotto przygotowany został we współpracy z Web Photo School, amerykańską firmą zajmującą się profesjonalnymi szkoleniami on-line. Oczywiście na potrzeby tego projektu wykorzystano sprzęt oferowany przez włoskiego producenta akcesoriów foto-video, ale jako że Manfrotto to jedna z najbardziej cenionych marek na rynku, nie musimy się obawiać nachalnej propagandy.



Na razie kurs składa się z kilku lekcji poświęconych takim zagadnieniom jak "używanie statywu od podstaw", "studyjna fotografia mody", "portret na plaży", "inne spojrzenie na fotografowanie biżuterii", "użycie statywu w fotografii tele" oraz "makrofotografia". Każdą z nich podzielono na rozdziały względem konkretnych rozwiązań sprzętowych (oczywiście z oferty Manfrotto). Szczegółowe, ale przystępnie podane opisy ilustrowane są świetnymi zdjęciami sytuacyjnymi. Całość na pewno przyda się do rozwijania własnych umiejętności lub będzie po prostu dobrą inspiracją.

Producent zapowiada dalsze rozbudowywanie kursu. Zapraszamy.
Komentarze
Polecane artykuły
„To forma medytacji“ - o miłości do latania i fotografii opowiada Filip Wolak
21 Lut 2019
Filip Wolak łączy doświadczenia fotografa i pilota, tworząc wyjątkowe zdjęcia świata widzianego z góry. „Lubię niebanalność, prostotę, czystość formy, równowagę, czasem symetrię (lub jej kompletny brak)“ - zaznacza fotograf.
0
World Press Photo 2019 - poznaliśmy najlepsze zdjęcia prasowe minionego roku
20 Lut 2019
Gratka dla wszystkich miłośników fotografii reportażowej najwyższych lotów. World Press Photo Foundation właśnie zaprezentowało zdjęcia nominowane do najważniejszej nagrody przyznawanej fotografom prasowym.
1
Smartfonem też zrobisz świetne zdjęcie. Ponad 40 prac Polaków wyróżnionych w konkursie Mobile Photography Awards 2018
11 Lut 2019
Poznaliśmy wyniki ostatniej edycji największego konkursu fotografii mobilnej. Wśród wyróżnionych znalazło się wyjątkowo dużo Polaków. Mamy też 1 miejsce w kategorii Architektura
0
Mohammad Baghal Asghari: “Ludzie myślą, że fotografia to prosta, bezwartościowa sztuka”
8 Lut 2019
W fotografii najważniejszą rzeczą jest dla mnie odnajdywanie na co dzień ukrytych dla mnie rzeczy: zaznajamianie się z różnymi religiami, poznawanie historii ludzi. Często tych bardzo prostych, którzy są bohaterami naszego codziennego życia - opowiada nam irański fotograf Mohammad Baghal Asghari, autor projektu "Forgotten Dried Land"
0