Internetowa aukcja Domu Aukcyjnego POLSWISS ART

W dniach 22 - 29 września 2005 roku na stronie POLSWISS ART odbędzie się aukcja internetowa, na której m.in będzie można zakupić fotografie członków Stowarzyszenia "Dom Fotografii".
W dniach 22 - 29 września 2005 roku na stronie POLSWISS ART odbędzie się aukcja internetowa, na której m.in będzie można zakupić fotografie członków Stowarzyszenia "Dom Fotografii".

Poniżej zamieszczamy kilka słów od organizatorów:

Obserwując rosnące zainteresowanie aukcjami internetowymi jakie mają miejsce w sieci, Dom Aukcyjny Polswiss Art postanowił po raz pierwszy zorganizować tego rodzaju aukcję na swoich stronach! Kupowanie w internecie to przyjemność i duża wygoda, jednak trzeba mieć się na baczności. Anonimowość występujących pod różnymi linkami sprzedających i brak możliwości weryfikacji obiektów to ryzyko, z którym spotyka się każdy kupujący. Organizując aukcję internetową w pełni odpowiadamy za oferowane prace. Można je obejrzeć przed podjęciem ostatecznej decyzji w Galerii Domu Aukcyjnego Polswiss Art. Oferta jest dość zróżnicowana. W większości są to prace z możliwością wywozu za granicę.

W ofercie aukcji znajdują się m.in: rysunki, grafiki, akwarele, prace olejne oraz fotografia, i są to dzieła artystów polskich tworzących zarówno w XX, jak i XXI wieku.

Wśród nazwisk takich jak: T. Dominik, W. Hasior, T. Kantor, A. Lenica, J. Nowosielski, T. Pągowska, W. Świerzy, J. Tarasin, T. Tyszkiewicz, H. Waniek, S. Wegner, prezentowane są prace artystów młodego pokolenia: W. Ćwiertniewicza, L. Knaflewskiego, D. Korola, M. Maciejowskiego, J. Modzelewskiego, J. Pawlik,
K. Skrobiszewskiej, S. Tomana.

Młodą fotografię reprezentują między innymi artyści zrzeszeni w Stowarzyszeniu Dom Fotografii: Konrad Grajner, Iza Jaroszewska, Agata Pietroń, Kasia Sagatowska, Łukasz Sokół oraz Bartek Śliwa. Nie zabrakło również prac mistrzów obiektywu m.in: E. Hartwiga, K. Kamińskiego, Ch. Niedenthala, P. Pierścińskiego, M. Schmidta, T. Wańskiego i innych...

Ceny prac rozpoczynają się już od 300 PLN. Przez cały okres trwania aukcji można na bieżąco obserwować poczynania konkurentów. Zapraszamy!

Wystawę można oglądać od 22 do 29 września 2005 roku w Galerii Domu Aukcyjnego Polswiss Art. przy ulicy Wiejskiej 20 w Warszawie.

0
1
0
0