Dyskusja o portrecie i fotografii mody w Zachęcie

Warszawska Zachęta zaprasza w najbliższą środę, 24 czerwca na kolejne spotkanie towarzyszące wystawie 20 lat fotografii "Gazety Wyborczej". Tym razem w dyskusji o fotografii portretowej, studyjnej i fotografii mody wezmą udział Adam Kozak i Michał Mutor.
Dużą rocznicową prezentację fotografii prasowych "Ludzie, wydarzenia, przemiany. 20 lat fotografii Gazety Wyborczej" można oglądać w warszawskiej Zachęcie do 12 lipca. Towarzyszy jej cykl spotkań z fotografami Agencji Gazeta, którzy opowiadają o swoim zawodzie, o stojących przed nimi wyzwaniach oraz o tym co zmieniło się w tej dziedzinie przez ostatnie 20 lat. 24 czerwca 2009 o portrecie, modzie i fotografii studyjnej rozmawiać będą Adam Kozak i Michał Mutor.

Adam Kozak, Anna Polony, 2008 / fot. Agencja Gazeta

Spotkanie tradycyjnie poprowadzi Joanna Kinowska, która chce postawić gościom wiele pytań: Portret to jeden z najstarszych gatunków fotograficznych. Jakie zmiany przyniosło mu ostatnie dwudziestolecie? Czy można wykonać jeszcze nowatorski portret? Jaki jest minimalny czas na wykonanie dobrego portretu?  Jak zmienia się miejsce fotografii portretowej prasie codziennej? Przez ten czas znacząco uległa zmianie technika fotograficzna - czy to faktyczne ułatwienie w pracy studyjnej? Jak odróżnić zdjęcie mody od reklamy ubrania?

LUDZIE, WYDARZENIA, PRZEMIANY - 20 LAT FOTOGRAFII GAZETY WYBORCZEJ
Spotkanie, dyskusja - "Portret, Moda, Studio"
Termin: 24.06.2009 godz. 18.00

Narodowa Galeria Sztuki Zachęta
Pl. Małachowskiego 3
sala kinowa, wejście od ul. Burschego

1
1
0
0