Miasto w kolorze/miasto w czerni i bieli - spotkanie w DSH

Autor: Marcin Grabowiecki

28 Styczeń 2013
Artykuł na: minutę
W czwartek, 31 stycznia o godz. 18:00 w Domu Spotkań z Historią w Warszawie odbędzie się spotkanie "Miasto w kolorze/miasto w czerni i bieli", podczas którego zaproszeni goście będą próbowali odpowiedzieć na pytania: W jaki sposób kolor w zdjęciach archiwalnych wpływa na naszą percepcję historii? Kiedy fotografowie decydują się na czerń i biel?

W czwartek 31 stycznia o godz. 18:00 w Domu Spotkań z Historią w Warszawie odbędzie się spotkanie Miasto w kolorze/miasto w czerni i bieli.

W spotkaniu udział wezmą: Anna Beata Bohdziewicz (autorka Fotodziennika), Maciej Jeziorek (Napo Images), Adam Lach (Napo Images) i Krzysztof Pawela. Spotkanie poprowadzi Marek Grygiel (Centrum Sztuki Współczesnej).

Zaproszeni goście będą się zastanawiać nad tym, jaka jest różnica oddziaływania fotografii kolorowej i czarno-białej? W jaki sposób kolor w zdjęciach archiwalnych wpływa na naszą percepcję historii i kiedy fotografowie decydują się na czerń i biel?

Spotkanie towarzyszy wystawie "1947 Barwy Ruin. Warszawa i Polska w odbudowie na zdjęciach Henry'ego N. Cobba", którą do 30 kwietnia 2013 możemy oglądać w DSH oraz na skwerze im. ks. Twardowskiego

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Poradniki
Jak dobrać kabel HDMI do filmowania i streamingu?
Jak dobrać kabel HDMI do filmowania i streamingu?
Jak wybrać kabel HDMI, żeby nie mieć problemów na planie i uzyskać optymalną jakość? W tym poradniku przyglądamy się odpowiednim kablom do filmowania na przykładzie oferty marki...
17
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Nadal myślisz, że najlepszym pomysłem na walentynkowe zdjęcie jest serce narysowane na zaparowanej szybie? Zobaczcie, co na ten temat ma do powiedzenia sztuczna inteligencja.
4
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Filmowo-fotograficzny świat nie mógłby istnieć bez światła. W tym artykule fotograf Piotr Werner na przykładzie lamp GlareOne 300 BiColor D pokazuje trzy filmowe ustawienia...
16
Powiązane artykuły