ABC amatorskich lustrzanek Nikona

W ostatnich latach droga od zaawansowanego aparatu kompaktowego do amatorskiej lustrzanki znacznie się skróciła. Kurs obsługi amatorskich lustrzanek to nowa propozycja Akademii Nikona skierowana do użytkowników modeli Nikon D3000, D3100, D5000, D80, D90 oraz D40, D40x, D50, D60, D70, którzy nie chcą ograniczać się do pracy w trybie automatycznym. Pod okiem prowadzącego - Pawła Dumy, uczestnicy poznają zasady działania aparatu, przebieg procesu powstawania zdjęcia oraz nauczą się wybierać najlepsze ustawienia tak, aby uzyskać pożądany rezultat na zdjęciu nawet w trudnych warunkach.

Celem kursu obsługi amatorskich lustrzanek Nikona jest zdobycie niezbędnej wiedzy do wykonania poprawnych technicznie zdjęć. Podczas jednodniowego kursu uczestnicy dokładnie poznają menu aparatu, wszystkie funkcje jakie posiada lustrzanka oraz krok po kroku "rozgryzą" tajemnice autofokusa, balansu bieli, pomiaru światła czy odszumiania. Prowadzący pomoże kursantom w odpowiedniej konfiguracji aparatu, wyjaśni czym się różni jeden obiektyw od drugiego oraz wprowadzi w świat lamp błyskowych.

Nie zabraknie także zadań praktycznych - od najbardziej podstawowych, jak prawidłowe trzymanie aparatu, do bardziej złożonych, jak zmierzenie ekspozycji, ustawienie ostrości czy skadrowanie zdjęcia. Uczestnicy dowiedzą się także jak naświetlić dobrze zdjęcia, poznają sposoby mierzenia światła, fakty i mity na temat balansu bieli oraz różnice między formatami RAW i JPEG. Kurs uczy także jak fotografować w trybach P, S, A i M tak, aby uzyskać pożądany efekt.

W najbliższych miesiącach kursy odbędą się w Białymstoku, Katowicach, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie oraz w Gdyni.

Więcej informacji na: Akademia Nikona - Kurs obsługi amatorskich lustrzanek.

Reklama
Komentarze
Polecane artykuły
Polacy wśród zwycięzców FEP European Professional Photographer of the Year 2019. Zobacz najlepsze prace
19 Mar 2019
Organizacja FEP od 1999 roku zrzesza i wspiera zawodowych fotografów pracujących na terenie Europy. Od dekady organizuje także konkurs fotograficzny. Miło nam poinformować, że w tym roku na podium stanęli także fotografowie z Polski.
0
“Nie chcę produkować obrazów, które dostaną dużo lajków na Instagramie” - Rozmowa z Rafałem Milachem
15 Mar 2019
O nowych projektach i wielopłaszczyznowych narracjach, w których mierzy się z problemami współczesnego świata, z pierwszym Polakiem zaproszonym do Magnum Photos rozmawia Marcin Grabowiecki.
3
Czym żyje współczesna fotografia artystyczna? Zobaczcie prace finalistów Grand Prix Fotofestiwal 2019
8 Mar 2019
Organizowany już od 10 lat główny konkurs Fotofestiwalu to okazja dla fotografów z całego na zaprezentowanie osobistych, unikalnych projektów. Nic dziwnego, że z roku na rok cieszy się rosnącą popularnością. Zobaczcie projekty tegorocznych finalistów.
0
Poczuj moc głębin na zdjęciach laureatów Underwater Photographer of the Year 2019
7 Mar 2019
Tajemniczość i piękno, ale również moc, siła i żywioł - tak w kilku słowach można opisać zwycięskie fotografie nagrodzone w tegorocznej odsłonie Underwater Photographer of the Year.
0