Zeiss ExoLens - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe

Podczas międzynarodowych targów Photokina nieco bliżej przyjrzeliśmy się adapterom Zeiss ExoLens. Producent obiecuje, że mają one „wprowadzić niespotykaną jak dotąd jakość w świecie fotografii mobilnej”. Sprawdziliśmy, czy tak jest naprawdę.

0
Michał Chrzanowski
23 Wrzesień 2016
Artykuł na: 6-9 minut

Zeiss ExoLens Mutar 2.0x Asph T* Telephoto – zdjęcia przykładowe

ISO 40, ogniskowa 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 50, 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 125, 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 50, 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 80, 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

Zeiss ExoLens Vario-Proxar 40-80 mm T* Macro-Zoom– zdjęcia przykładowe

ISO 250, 80 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 40 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 40 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 80 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 50, 80 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 40, 40 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 80 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 80 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 40, 40 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 80 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 80 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

Zeiss ExoLens Mutar 0.6x Asph T* Wide – zdjęcia przykładowe

ISO 50, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 50, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 64, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 80, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 125, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 250, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 50, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 50, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 50, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

2

Następna

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Komentarze
Więcej w kategorii: Obiektywy
Tamron 17-28 mm f/2.8 Di III RXD - test autorski
Tamron 17-28 mm f/2.8 Di III RXD - test autorski
Pokazany w czerwcu Tamron 17-28 mm f/2.8 Di III RXD to kolejny jasny i przystępny cenowo zoom z oferty skierowanej do użytkowników systemu Sony E. Sprawdzamy czy jest tak dobry, jak wskazywałaby...
49
4
Sigma 14-24 mm f/2.8 DG DN ART - test obiektywu
Sigma 14-24 mm f/2.8 DG DN ART - test obiektywu
Ultraszerokokątny zoom Sigmy ma być doskonałą propozycją dla fotografów krajobrazu, architektury i miłośników nocnego nieba. Czy pod względem optyki jest tak świetny...
10
3
Nikon Nikkor Z 58 mm f/0.95 S Noct - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe
Nikon Nikkor Z 58 mm f/0.95 S Noct - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe
Co potrafi najjaśniejsza (i najdroższa) stałka Nikon Nikkor? W nasze ręce wpadł jeden z pierwszych egzemplarzy tego niezwykłego szkła. Oto nasze pierwsze...
61
16
Powiązane artykuły