Zeiss ExoLens - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe

Podczas międzynarodowych targów Photokina nieco bliżej przyjrzeliśmy się adapterom Zeiss ExoLens. Producent obiecuje, że mają one „wprowadzić niespotykaną jak dotąd jakość w świecie fotografii mobilnej”. Sprawdziliśmy, czy tak jest naprawdę.

Autor: Michał Chrzanowski

23 Wrzesień 2016
Artykuł na: 6-9 minut

Zeiss ExoLens Mutar 2.0x Asph T* Telephoto – zdjęcia przykładowe

ISO 40, ogniskowa 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 50, 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 125, 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 50, 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 80, 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

Zeiss ExoLens Vario-Proxar 40-80 mm T* Macro-Zoom– zdjęcia przykładowe

ISO 250, 80 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 40 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 40 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 80 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 50, 80 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 40, 40 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 80 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 80 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 40, 40 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 80 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 80 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

Zeiss ExoLens Mutar 0.6x Asph T* Wide – zdjęcia przykładowe

ISO 50, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 50, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 64, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 80, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 125, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 250, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 50, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 50, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 50, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

2

Następna

Skopiuj link

Autor: Michał Chrzanowski

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Komentarze
Więcej w kategorii: Obiektywy
Tamron 17-50 mm f/4 DI III VXD – test praktyczny (+RAW)
Tamron 17-50 mm f/4 DI III VXD – test praktyczny (+RAW)
Tamron testuje kolejny ciekawy zakres ogniskowych, tym razem przesuwając punkt ciężkości w stronę szerokiego kąta. Czy to idealny zoom dla podróżnika z krajobrazowym zacięciem? Mieliśmy okazję to...
27
OM System M.Zuiko Digital 150-600 mm f/5-6.3 IS ED - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe
OM System M.Zuiko Digital 150-600 mm f/5-6.3 IS ED - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe
Najnowszy teleobiektyw OM System pozwala na fotografowanie i filmowanie na odpowiedniku ogniskowej wynoszącym aż 1200 mm. Oto, jak M.Zuiko Digital 150-600 mm f/5-6.3 IS ED spisuje się w...
30
Tamron 70-180 mm f/2.8 Di III VC VXD G2 – zdjęcia przykładowe [RAW]
Tamron 70-180 mm f/2.8 Di III VC VXD G2 – zdjęcia przykładowe [RAW]
Druga generacja tego popularnego zooma do bezlusterkowców Sony to lepsze parametry i przeprojektowany układ optyczny. Sprawdziliśmy jak zachowuje się w połączeniu z korpusem Sony A7 III
25
Powiązane artykuły