Canon EF 35 mm f/1.4 II USM - zdjęcia przykładowe

Canon EF 35 mm f/1.4 II USM to druga generacja popularnej wśród profesjonalistów jasnej stałki. Obiektyw został wyposażony w nowy układ optyczny oraz specjalny element precyzyjnie korygujący aberrację chromatyczną. Zobaczcie, jak nowa konstrukcja wypadła podczas zdjęć plenerowych.
0

Autor: Michał Chrzanowski

8 Luty 2016
Artykuł na: 2-3 minuty

Serce modelu Canon EF 35 mm f/1.4 II USM stanowi usprawniony układ optyczny składający się z 14 elementów rozmieszczonych w 11 grupach. Wśród nich są dwie soczewki asferyczne. Pozostałe wykonano ze szkła UD o obniżonym współczynniku dyspersji. Ponadto w konstrukcji zastosowano nowo opracowaną technologię Blue Spectrum Refractive Optics, która dzięki zagięciu niebieskiego spektrum światła ma ograniczać występowanie aberracji chromatycznej do minimum. Nowy model wyposażono w 9-listkową przysłonę, która ma zapewnić efektywne rozmycie dalszego planu oraz przyjemne dla oka, okrągłe bokeh. Co więcej, konstrukcja została uszczelniona, dzięki czemu optyka oraz elektronika będą chronione przed warunkami atmosferycznymi.

Zanim jednak jeszcze zabierzemy się za pełny testy obiektywu Canon EF 35 mm f/1.4 II USM, postanowiliśmy sprawdzić jego możliwości w terenie. Wszystkie zdjęcia zostały wykonane aparatem Canon EOS 5D Mark III.

1/160 s, f/1.4, ISO 100

1/160 s, f/1.4, ISO 100

1/320 s, f/4.0, ISO 100

1/320 s, f/4, ISO 100

1/400 s, f/1.4, ISO 100

1/400 s, f/1.4, ISO 100

1/250 s, f/1.4, ISO 100

1/250 s, f/1.4, ISO 100

1/400 s, f/1.4, ISO 100

1/400 s, f/1.4, ISO 100

1/30 s, f/1.4, ISO 160

1/30 s, f/1.4, ISO 160

1/500 s, f/1.4, ISO 100

1/500 s, f/1.4, ISO 100

1/320 s, f/1.4, ISO 100

1/320 s, f/1.4, ISO 100

1/1600 s, f/1.4, ISO 100

1/1600 s, f/1.4, ISO 100

1/60 s, f/8.0, ISO 100

1/60 s, f/8, ISO 100

1/100 s, f/5.6, ISO 100

1/100 s, f/5.6, ISO 100

1/250 s, f/5.6, ISO 100

1/250 s, f/5.6, ISO 100

1/100 s, f/1.4, ISO 100

1/100 s, f/1.4, ISO 100

1/125 s, f/2.8, ISO 100

1/125 s, f/2.8, ISO 100

1/100 s, f/2.8, ISO 100

1/100, f/2.8, ISO 100

1/40 s, f/2.8, ISO 320

1/40 s, f/2.8, ISO 320

1/100 s, f/2.8, ISO 100

1/100, f/2.8, ISO 100

1/50 s, f/1.4, ISO 100

1/50 s, 1/1.4, ISO 100

1/40 s, f/5.6, ISO 100

1/40 s, f/5.6, ISO 100

1/160 s, f/5.6, ISO 100

1/160, f/5.6, ISO 100

1/60 s, f/5.6, ISO 100

1/60 s, f/5.6, ISO 100

Autor: Michał Chrzanowski

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Komentarze
Więcej w kategorii: Obiektywy
Olympus M.Zuiko Digital ED 8-25 mm f/4 PRO - pierwsze wnioski i zdjęcia przykładowe
Olympus M.Zuiko Digital ED 8-25 mm f/4 PRO - pierwsze wnioski i zdjęcia przykładowe
Ekwiwalent obiektywu 16-50 mm z serii PRO ma być uniwersalnym, wzorowym optycznie, kompaktowym szerokokątnym zoomem, który pokochają fotografowie krajobrazu czy...
0
0
Sigma 28-70 mm f/2.8 DG DN Contemporary - zdjęcia przykładowe i pierwsze wnioski
Sigma 28-70 mm f/2.8 DG DN Contemporary - zdjęcia przykładowe i pierwsze wnioski
Ten jasny standardowy zoom do bezlusterkowców Sony to mniejsza, lżejsza i przede wszystkim tańsza wersja modelu z zaawansowanej linii Art. Czy będzie jego największym rywalem? Oto nasz szybki...
0
0
Tamron 150-500 mm f/5-6.7 DI III VC VXD - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe
Tamron 150-500 mm f/5-6.7 DI III VC VXD - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe
Najnowszy superzoom Tamrona to kompaktowa konstrukcja adresowana do entuzjastów fotografii sportu i przyrody. Oto nasz szybki test jednego z pierwszych egzemplarzy tego ciekawego szkła do...
0
6
Powiązane artykuły