Znamy ceny dwóch kinematograficznych zoomów z serii Sigma Cine

Znamy ceny dwóch kinematograficznych zoomów z serii Sigma Cine

Na początku września tego roku Sigma zaprezentowała zupełnie nową linię filmowych obiektywów z serii Cine. Dziś poznaliśmy ceny oraz dostępność dwóch modeli - 18-35 mm T2 i 50-100 m T2.

Nowa kolekcja Sigma Cine będzie się składać z aż ośmiu modeli - dwa zoomy formatu Super 35 T/2, jeden zmiennoogniskowy obiektyw kompatybilny z pełnoklatkowymi aparatami, oraz pięć jasnych stałek również zaprojektowanych pod pełną klatkę. Jak zapewnia producent, każda konstrukcja z linii Sigma Cine będzie uszczelniona i gotowa na rejestrowanie obrazu w jakości 6K i 8K.

Premiery kinematograficznych obiektywów będą podzielone na kilka faz. Pierwsza z nich to premiera dwóch zoomów Sigma Cine 18-35 mm T2 i Sigma Cine 50-100 m T2, które przez producenta są określane mianem „High Speed Zoom Line“. Obie konstrukcje są zaprojektowane z myślą o aparatach z sensorem APS-C i formacie Super 35 mm. Będą zapewniać stałą przysłonę T2 przez cały zakres ogniskowych oraz „optykę dostarczającą wyjątkowej jakości i wyrazistości obrazu“.

Podczas oficjalnej premiery przedstawiciele Sigmy zapewnili, że obiektywy z nowej linii będą niezwykle kompaktowe i będą w „niesamowitej cenie“. Za konstrukcję Sigma Cine 18-35 mm T2 przyjdzie zapłacić 3 999 dolarów. Tyle samo przyjdzie zapłacić za model 50-100 m T2. Oba zoomy mają pojawić się w sprzedaży 9 grudnia 2016 roku.

Linia Sigma Cine zostanie uzupełniona także o obiektyw 24-35 mm T/2.2 oraz pięć stałek o świetle T/1.5 - ogniskowe 20 mm, 24 mm, 35 mm, 50 mm i 85 mm. Każdy z tych modeli ma efektywnie współpracować z pełnoklatkowymi przetwornikami obrazu. Wymienione konstrukcje mają być sukcesywnie prezentowane wraz z początkiem 2017 roku. Więcej informacji znajdziecie na stronie www.sigma-global.com.

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

 
Komentarze
Polecane artykuły
Panasonic Lumix TZ200 - test praktyczny
16 Sie 2018
Jest tak mały i lekki, że można go nosić w kieszeni spodni, ale oferuje aż 15-krotny zoom optyczny z funkcją stabilizacji obrazu. Do tego mamy 1-calową matrycę 20 Mp, filmy 4K, świetny AF, ekran LCD i malutki wizjer oraz wiele inteligentnych trybów czy Wi-Fi i Bluetooth. Czego chcieć więcej w aparacie dla podróżnika? Sprawdziliśmy, jak w praktyce sprawuje się Panasonic Lumix TZ200.
2
Fujifilm X-T100 - test aparatu
8 Sie 2018
Fujifilm wie, jak robić małe, piękne aparaty, a najnowszy model X-T100 jest tego świetnym przykładem. Ze stylem w parze idą interesujące parametry: 24-megapikselowa matryca APS-C, odchylany o 180 stopni, dotykowy ekran LCD, duża wydajność pracy na baterii i niezła ergonomia. Sprawdziliśmy, jak X-T100 radzi sobie w praktyce.
1
Sigma Art z mocowaniem Sony E - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe
30 Lip 2018
Jesteście ciekawi, co do zaoferowania mają obiektywy Sigma Art z mocowaniem do Sony E? Sprawdziliśmy, jak w praktyce wypadają dostępne już w sprzedaży modele 20, 24, 35, 50 i 85 mm ze światłem f/1.4.
8
EIZO ColorEdge CG2730 - test monitora
27 Lip 2018
Ten profesjonalny 27-calowy monitor o rozdzielczości 2560 x 1440 px, z wbudowanym czujnikiem do automatycznej kalibracji, zaprojektowano do zastosowań w fotografii, grafice, druku i postprodukcji. Od zawsze monitory z serii CG wyznaczały najwyższe standardy obrazowania na rynku. Czy z tym modelem będzie podobnie? Sprawdźmy!
0