Nowe logo Akademii Fotografii

Autor: Marcin Grabowiecki

16 Marzec 2010
Artykuł na: minutę
Akademia Fotografii poinformowała nas o zmianie logotypu. Nowe logo to ukłon w stronę klasycznej czcionki Helvetica.

Akademia Fotografii zmienia swoje logo. Nowy logotyp jest ukłonem w kierunku klasycznej czcionki, jaką jest Helvetica. Wśród liter tworzących nazwę uczelni pojawia się symbol aparatu. Autorem nowego logotypu jest Tomasz Kostrzewa. Nowe logo jednoznacznie kojarzy się z działalnością szkoły.

Akademia Fotografii jest niepubliczną instytucją szkoleniową prowadzącą działalność w zakresie edukacji fotograficznej. W Warszawie działa od 2003 roku, w Krakowie od 2007, natomiast od roku 2009 także w Poznaniu. Akademia Fotografii to miejsce, które daje słuchaczom solidnie ugruntowane umiejętności i szeroką wiedzę z zakresu fotografii traktowanej zarówno jako zawód, jak i hobbystycznie.

Kwestię oceny, czy zmiana jest korzystna pozostawiamy naszym czytelnikom. Dla porównania zamieszczamy stare logo Akademii Fotografii.

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Rusza głosowanie na zdjęcie XX-lecia konkursu Grand Press Photo
Rusza głosowanie na zdjęcie XX-lecia konkursu Grand Press Photo
Trwa XX edycja Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Reporterskiej – Grand Press Photo. Z okazji jubileuszu internauci mogą wskazać Zdjęcie XX-lecia. Głosować można do 10 maja br.
6
Focus Nordic przejmuje wyłączną dystrybucję Ilford Photo
Focus Nordic przejmuje wyłączną dystrybucję Ilford Photo
Materiały światłoczułe kultowej marki Ilford mają nowego dystrybutora. Od teraz wyłącznym przedstawicielem firmy na polskim rynku zostaje Focus Nordic.
6
Nowy salon CEWE Fotojoker w Bydgoszczy - promocje z okazji otwarcia
Nowy salon CEWE Fotojoker w Bydgoszczy - promocje z okazji otwarcia
CEWE Fotojoker, renomowana marka branży fotograficznej, otworzyła nowy salon w Galerii Zielone Arkady, w sercu Bydgoszczy. Z tej okazji, na klientów czeka wiele atrakcji i specjalnie...
8
Powiązane artykuły