Usługa Sony Imaging Pro Support wreszcie dostępna w Polsce - dodatkowe wsparcie dla zawodowych fotografów

Autor: Redakcja Fotopolis

7 Październik 2021
Artykuł na: 2-3 minuty

Telefoniczne centrum wsparcia, bezpłatny sprzęt zastępczy i darmowe czyszczenie matrycy - kierowana do zawodowców usługa wsparcia Sony Imaging Pro Support jest już dostępna na polskim rynku.

Podobnie jak Canon i Nikon, tak i Sony oferuje swoją usługę wsparcia zawodowców, pracujących aparatami marki. Do tej pory nie była jednak ona dostępna w Polsce, co z pewnością ograniczało zainteresowanie sprzętem producenta wśród fotoreporterów. Teraz wreszcie się to zmienia. Od dzisiaj profesjonalni fotografowie z Polski będą mogli ubiegać się o członkostwo w programie Sony Imaging Pro Support.

Sony Imaging Pro Support to szereg usług na wyłączność

Korzystanie z usług Sony Imaging PRO Support zapewni fotografom wsparcie, dzięki któremu będą mogli bezproblemowo wykonywać swój zawód. Członkowie programu otrzymają doskonałą pomoc w każdej chwili, gdziekolwiek będą się znajdować.

W ramach usług na wyłączność, Sony Imaging PRO Support oferuje:

  • Telefoniczne centrum pomocy technicznej
    Telefoniczny punkt pomocy technicznej zapewnia dodatkowe wsparcie przy korzystaniu z aparatów Sony Alpha.
  • Bezpłatne czyszczenie matrycy
    Bezpłatna usługa czyszczenia matrycy dwa razy w roku oraz sprawdzanie oprogramowania sprzętowego, aby utrzymać sprzęt w jak najlepszym stanie.
  • Zapasowy sprzęt
    Bezpłatny zastępczy sprzęt, który zapewni Ci ciągłość pracy w czasie, gdy Twoje narzędzie pracy będzie w naprawie.
  • Naprawy - odbiór i zwrot
    Bezpłatna usługa odbioru i zwrotu urządzeń wymagających naprawy.

Jak ubiegać się o wsparcie Sony Imaging Pro Support?

Aby ubiegać się o wsparcie Sony Imaging Pro Support, należy podać swoje dane zawodowe oraz dowód posiadania produktów Sony objętych programem Sony Imaging PRO Support.

Aby skorzystać z programu wsparcia należy posiadać przynajmniej dwa aparaty i trzy obiektywy producenta, wymienione na liście na stronie usługi. Jeden z modeli musi należeć do grupy A, w której znajdują się korpusy: RX1R II, A1, A9, A9 II, A7R III, A7R IV, A7S II, A7S III.

Więcej informacji na temat sposobu działania program można znaleźć pod adresem: sony.pl/imaging-pro-support.

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Rusza głosowanie na zdjęcie XX-lecia konkursu Grand Press Photo
Rusza głosowanie na zdjęcie XX-lecia konkursu Grand Press Photo
Trwa XX edycja Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Reporterskiej – Grand Press Photo. Z okazji jubileuszu internauci mogą wskazać Zdjęcie XX-lecia. Głosować można do 10 maja br.
6
Focus Nordic przejmuje wyłączną dystrybucję Ilford Photo
Focus Nordic przejmuje wyłączną dystrybucję Ilford Photo
Materiały światłoczułe kultowej marki Ilford mają nowego dystrybutora. Od teraz wyłącznym przedstawicielem firmy na polskim rynku zostaje Focus Nordic.
6
Nowy salon CEWE Fotojoker w Bydgoszczy - promocje z okazji otwarcia
Nowy salon CEWE Fotojoker w Bydgoszczy - promocje z okazji otwarcia
CEWE Fotojoker, renomowana marka branży fotograficznej, otworzyła nowy salon w Galerii Zielone Arkady, w sercu Bydgoszczy. Z tej okazji, na klientów czeka wiele atrakcji i specjalnie...
8
Powiązane artykuły