Zostań w domu, zamów taniej!
Nie wychodź z domu i zamów online swoje ulubione pisma 20% taniej. Skorzystaj z kodu rabatowego: czytajwdomu

Kancelaria sejmu RP szuka oficjalnego fotografa. Aplikować można do 23 października

1

Autor: Maciej Luśtyk

9 Październik 2017
Artykuł na: 4-5 minut

Masz wyższe wykształcenie, umiesz obsługiwać Photoshopa, pracować pod presją czasu i znasz się na robieniu zdjęć? Masz szansę zostać oficjalnym fotografem sejmu RP. Na zgłoszenia od kandydatów kancelaria czeka jeszcze przez 2 tygodnie.

Jeżeli kiedykolwiek marzył Wam się ciekawy fotograficzny etat, właśnie nadarza się okazja, by takie marzenie spełnić. Oficjalnego fotografa szuka bowiem kancelaria sejmu RP. I choć praca na tym stanowisku nie będzie pewnie tak zróżnicowana, jak ta, którą wykonuje oficjalny fotograf prezydenta, to na pewno będzie równie wymagająca.

Do obowiązków zatrudnionego będzie należeć obsługa fotograficzna marszałka i wicemarszałków sejmu, posiedzeń i komisji sejmowych, wizyt krajowych i zagranicznych marszałka i przedstawicieli prezydium sejmu, a do tego archiwizacja materiału i współpraca przy opracowywaniu kroniki sejmowej.

fot. Kancelaria Sejmu / Krzysztof Białoskórski

Jakiego warunki trzeba spełniać?

Kancelaria oczekuje od kandydatów m.in.: wykształcenia wyższego (magisterskiego), biegłej umiejętności obsługi programu Adobe Photoshop i aplikacji Dropbox, doświadczenia w obróbce graficznej zdjęć, umiejętności pracy pod presją czasu i panowania nad emocjami, nieposzlakowanej opinii, a także co najmniej 5-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku.

Dodatkowe punkty kandydaci otrzymają za dokumenty potwierdzające ukończenie kursów fotoreportażu, dokumentu czy fotografii portretowej, a wśród mile widzianych zalet wymieniana jest także znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (średnio-zaawansowany niższy).

Jak aplikować?

Niestety pracodawca nie zdradza, jakich warunków finansowych mogą oczekiwać osoby ubiegające się o etat.

Aby wziąć udział w rekrutacji należy przesłać CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje na adres Kancelaria Sejmu, Biuro Prawne i Spraw Pracowniczych, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa. Aplikacji można dokonać także przez internet. Na zgłoszenia kancelaria czeka do 23 października 2017 roku.

Więcej informacji znajdziecie pod adresem orka.sejm.gov.pl.

(fot. okładkowa: Krzysztof Białoskórski / flickr.com)

 

Autor: Maciej Luśtyk

Redaktor prowadzący serwisu Fotopolis.pl. Tłumacz i fotograf, codziennie selekcjonuje dla Was porcję najciekawszych newsów ze świata fotografii. Zafascynowany nowymi technologiami, choć woli fotografować analogiem. Prywatnie niespełniony snowboardzista i spełniony tata.

Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Nikon w obliczu rekordowych strat - w najbliższym czasie skupi się wyłącznie na bezlusterkowcach
Nikon w obliczu rekordowych strat - w najbliższym czasie skupi się wyłącznie na bezlusterkowcach
Nikon prognozuje, że rok fiskalny 2020 zamknie z rekordową stratą. W związku z tym planuje obcięcie kosztów operacyjnych i skupienie się na kluczowych...
16
3
Plebiscyt 2020: Oto najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne roku
Plebiscyt 2020: Oto najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne roku
Już szesnasty rok z rzędu prezentujemy najlepsze aparaty, obiektywy, akcesoria i wydarzenia fotograficzne minionego roku, które nasi czytelnicy wybrali w Plebiscycie...
31
4
Stan wyjątkowy w Japonii - opóźnienia i zmiana strategii wśród producentów foto w roku 2021
Stan wyjątkowy w Japonii - opóźnienia i zmiana strategii wśród producentów foto w roku 2021
W związku z wprowadzeniem w Japonii obostrzeń związanych z pandemią, duża zmiana strategii i planów może czekać producentów sprzętu foto i wideo. Opóźnienia w dostawach również mogą wystąpić.
2
0
Powiązane artykuły
Wczytaj więcej (1)