Kancelaria sejmu RP szuka oficjalnego fotografa. Aplikować można do 23 października

Masz wyższe wykształcenie, umiesz obsługiwać Photoshopa, pracować pod presją czasu i znasz się na robieniu zdjęć? Masz szansę zostać oficjalnym fotografem sejmu RP. Na zgłoszenia od kandydatów kancelaria czeka jeszcze przez 2 tygodnie.

Skomentuj Kopiuj link
Posłuchaj
00:00

Jeżeli kiedykolwiek marzył Wam się ciekawy fotograficzny etat, właśnie nadarza się okazja, by takie marzenie spełnić. Oficjalnego fotografa szuka bowiem kancelaria sejmu RP. I choć praca na tym stanowisku nie będzie pewnie tak zróżnicowana, jak ta, którą wykonuje oficjalny fotograf prezydenta, to na pewno będzie równie wymagająca.

Do obowiązków zatrudnionego będzie należeć obsługa fotograficzna marszałka i wicemarszałków sejmu, posiedzeń i komisji sejmowych, wizyt krajowych i zagranicznych marszałka i przedstawicieli prezydium sejmu, a do tego archiwizacja materiału i współpraca przy opracowywaniu kroniki sejmowej.

fot. Kancelaria Sejmu / Krzysztof Białoskórski

Jakiego warunki trzeba spełniać?

Kancelaria oczekuje od kandydatów m.in.: wykształcenia wyższego (magisterskiego), biegłej umiejętności obsługi programu Adobe Photoshop i aplikacji Dropbox, doświadczenia w obróbce graficznej zdjęć, umiejętności pracy pod presją czasu i panowania nad emocjami, nieposzlakowanej opinii, a także co najmniej 5-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku.

Dodatkowe punkty kandydaci otrzymają za dokumenty potwierdzające ukończenie kursów fotoreportażu, dokumentu czy fotografii portretowej, a wśród mile widzianych zalet wymieniana jest także znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (średnio-zaawansowany niższy).

Jak aplikować?

Niestety pracodawca nie zdradza, jakich warunków finansowych mogą oczekiwać osoby ubiegające się o etat.

Aby wziąć udział w rekrutacji należy przesłać CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje na adres Kancelaria Sejmu, Biuro Prawne i Spraw Pracowniczych, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa. Aplikacji można dokonać także przez internet. Na zgłoszenia kancelaria czeka do 23 października 2017 roku.

Więcej informacji znajdziecie pod adresem orka.sejm.gov.pl.

(fot. okładkowa: Krzysztof Białoskórski / flickr.com)

 

Komentarze
Przeczytaj także
Zobacz więcej z tagiem: praca
logo logo
Magazyny
Zamów