Fotopolis.pl wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy!

0

Autor: Michał Sułkiewicz

8 Styczeń 2013
Artykuł na: 4-5 minut
Zalicytujcie gadżety fotopolis.pl na aukcjach WOŚP i wspomóżcie 21. Wielki Finał Orkiestry. Na aukcje wystawiliśmy unikalny, jeden z dwudziestu, oryginalny leżak fotopolis.pl wykonany na Miesiąc Fotografii w Krakowie 2012 oraz rocznicowe koszulki 10 lat fotopolis.pl. Zapraszamy do licytowania!

W tym roku 21. finał WOŚP poświęcony jest ratowaniu życia dzieci, a także godnej opiece medycznej seniorów. Fotopolis.pl też chce mieć własny wkład w te szczytne cele, jednak wymierna wielkość naszej pomocy zależeć będzie od naszych czytelników. Na aukcje WOŚP przekazaliśmy nasze gadżety. Wszystkie aukcje zaczynają się od 1 zł, trwają 5 dni, a cała kwota przekazana będzie na konto fundacji (opłacamy nawet wysyłkę).

Liczymy, że hitem będzie oryginalny, jeden z dwudziestu wyprodukowanych, leżak fotopolis.pl, który zamówiliśmy specjalnie na Miesiąc Fotografii w Krakowie w 2012 roku. Wiecie, kto na nim siedział? Leżak licytować można klikając link poniżej:

Oryginalny leżak fotopolis.pl

Oprócz leżaka możecie także licytować nasze specjalne koszulki na 10. urodziny fotopolis.pl w rozmiarach: XS i S (damski krój), L, XL oraz XXL. Jeżeli więc nie mieliście dotąd szczęścia w naszych konkursach fejsbookowych, to teraz możecie wspomóc WOŚP. Linki poniżej:

koszulka fotopolis.pl 10 lat w rozmiarze XS

koszulka fotopolis.pl 10 lat w rozmiarze S

koszulka fotopolis.pl 10 lat w rozmiarze L

koszulka fotopolis.pl 10 lat w rozmiarze XL

koszulka fotopolis.pl 10 lat w rozmiarze XXL

Poniżej krótka ściąga rozmiarowa:

Damskie mamy S i XS. Rozmiar S według tego co mierzyły dziewczyny w redakcji pasuje na dziewczyny o wzroście do 170 cm, XS poniżej 160 cm.

Męskie mamy L, XL i XXL - różnią się głównie szerokością. L wchodzi na osoby do 185 cm lub do wagi 80 kg, XL - do 190 cm lub do wagi 100 kg, XXL - powyżej tych rozmiarów.

Życzymy powodzenia w licytacjach

Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Adobe Content Authenticity to inicjatywa, która uzdrowić ma obieg fotografii w internecie
Adobe Content Authenticity to inicjatywa, która uzdrowić ma obieg fotografii w internecie
Idea Content Authenticity Initiative jest prosta, jej wdrożenie może okazać się jednak dużo trudniejsze niż chciałoby Adobe.
1
0
Pandemia dobija branżę ślubną. Jej przedstawiciele rozmawiali z rządem
Pandemia dobija branżę ślubną. Jej przedstawiciele rozmawiali z rządem
  Od ponad pół roku branża ślubna przeżywa kryzys, z którego będzie dźwigać się jeszcze długo po opanowaniu sytuacji epidemiologicznej....
13
3
„Afgańska dziewczyna” Steve’a McCurry’ego najdrożej zlicytowanym zdjęciem w Polsce
„Afgańska dziewczyna” Steve’a McCurry’ego najdrożej zlicytowanym zdjęciem w Polsce
Ostatnia aukcja w Desa Unicum przyniosła nowy rekord na polskim rynku fotografii kolekcjonerskiej. Zdjęcie „Afghan Girl” zlicytowane zostało za rekordową sumę niemal...
22
1