Kurs Fotografii na DVD do każdej lustrzanki E-Systemu

0
Michal Grzegorczyk
13 Czerwiec 2008
Artykuł na: 2-3 minuty
Olympus przygotował kolejną promocję dla swoich klientów. Tym razem dotyczy ona wszystkich, którzy w okresie od 1 czerwca do 30 września kupią którąkolwiek lustrzankę E-Systemu. Po zarejestrowaniu się na stronie internetowej otrzymają Kurs Fotografii na płycie DVD, na której w świat fotografowania wprowadza Radosław Przybył.
W najnowszej promocji Olympusa nabywcy którejś z lustrzanek Olympusa mogą bezpłatnie otrzymać Kurs Fotografii na płycie DVD. Prowadzącym będzie Krzysztof Rudnicki, a ekspert wprowadzający w świat fotografowania to Radosław Przybył. Terminarz tej promocji przedstawia się następująco:
  • zakup sprzętu musi nastąpić w okresie od 01.06.2008 do 30.09.2008 r.
  • wypełnienie zgłoszenia do 31.10.2008 r.
Formularz, wraz ze szczegółowymi informacjami o promocji, znajduje się na stronie internetowej Olympusa.

Poniżej prezentujemy listę tematów kolejnych odcinków:
  1. Wprowadzenie do cyfrowych lustrzanek - obiektywy, zmysł fotograficzny, kompozycja.
  2. Portrety - głębia ostrości, mocne punkty i dobra kompozycja zdjęcia.
  3. Panoramy - statywy, oś obrotu aparatu, bliki o odbłyski, zdjęcie sferyczne.
  4. Fotografia sportowa - teleobiektywy, czas migawki, stały autofokus, stabilizacja obrazu.
  5. Fotografia nocna - statywy, pilot, bliki i flary, fotografowanie ruchomych świateł.
  6. Fotografia reportażowa - szerokokątne obiektywy, dramaturgia i spójność reportażu.
  7. Makrofotografia - rozpraszacze do lamp błyskowych, głębia ostrości, obiektywy.
  8. Pejzaże - kluczowa rola kompozycji, perspektywa, filtry polaryzacyjne i połówkowe.
  9. Fotografia zimowa - ciągły fokus, zdjęcia sekwencyjne, pomiar światła i balans bieli.
  10. Akt - trudna sztuka oświetlenia ciała, dopasowanie tła, wybór ujęć.
  11. Podsumowanie i dodatkowe porady na przyszłość.
15
0
3
0
Chcesz stać się lepszym fotografem? Unikaj tych 13 błędów [WIDEO]
Chcesz stać się lepszym fotografem? Unikaj tych 13 błędów [WIDEO]
Nigel Danson, uznany fotograf krajobrazu, powraca z kolejnym ciekawym poradnikiem. Tym razem naświetla 13 błędów, które trzeba wyeliminować, aby wskoczyć na wyższy...
23
0