Warsztaty Fotograficzne Sigmy w Warszawie

K-Consult, wyłączny autoryzowany dystrybutor obiektywów Sigma zaprasza na warsztaty organizowane wspólnie z Warszawską Szkołą Reklamy. Aby wziąć w nich udział, należy przesłać organizatorom jedno zdjęcie i pomyślnie przejść przez sito eliminacyjne.
Warsztaty są otwarte dla wszystkich chętnych. Jedynym warunkiem uczestnictwa jest przesłanie jednego zdjęcia (dłuższy bok maksymalnie 1024 piksele, wielkość nie przekraczająca 500KB) poprzez formularz dostępny na {LNK|http://www.sigma-foto.pl/index.php?q=node/121;stronie organizatora. Współorganizatorem warsztatów jest Warszawska Szkoła Reklamy - to w jej siedzibie się one odbędą.

Spotkanie poprowadzi znany fotograf Szymon Kobusiński. Jego prace można podziwiać między innymi w naszej galerii. Uczestnicy dostaną do dyspozycji pięć różnych planów zdjęciowych i dostosowane do nich obiektywy Sigmy.

Zgłoszenia będą przyjmowane do 1 kwietnia, a zaproszenia zostana wysłane nie później niż 3 kwietnia. Terminy pierwszych warsztatów to 6 i 7 kwietnia. Start o godzinie 17:00. Po szczegółowe informacje zapraszamy na stronę Sigmy.]
“Nie chcę produkować obrazów, które dostaną dużo lajków na Instagramie” - Rozmowa z Rafałem Milachem
15 Mar 2019
O nowych projektach i wielopłaszczyznowych narracjach, w których mierzy się z problemami współczesnego świata, z pierwszym Polakiem zaproszonym do Magnum Photos rozmawia Marcin Grabowiecki.
3
Czym żyje współczesna fotografia artystyczna? Zobaczcie prace finalistów Grand Prix Fotofestiwal 2019
8 Mar 2019
Organizowany już od 10 lat główny konkurs Fotofestiwalu to okazja dla fotografów z całego na zaprezentowanie osobistych, unikalnych projektów. Nic dziwnego, że z roku na rok cieszy się rosnącą popularnością. Zobaczcie projekty tegorocznych finalistów.
0
Poczuj moc głębin na zdjęciach laureatów Underwater Photographer of the Year 2019
7 Mar 2019
Tajemniczość i piękno, ale również moc, siła i żywioł - tak w kilku słowach można opisać zwycięskie fotografie nagrodzone w tegorocznej odsłonie Underwater Photographer of the Year.
0
“Mimo trudności, jestem osobą pogodną” - życie osoby niewidomej w obiektywie Magdaleny Greli
6 Mar 2019
Pani Teresa, osoba niewidoma i niesprawna ruchowo, mimo przeciwności losu pozostaje entuzjastycznie nastawiona do życia i stara się normalnie funkcjonować w przestrzeni rodzimego Tarnobrzegu. Jej codzienne zmagania dokumentuje Magdalena Grela.
0