Warsztaty Sigma Pro Centrum w Bielsku Białej

Sigma Pro Centrum ogłosiła konkurs, w którym nagrodami są miejsca na warsztatach fotograficznych w Bielsku Białej. Warsztaty Sigmy będą jednym z wydarzeń bielskiego FotoArtFestivalu. Zajęcia odbędą się 28 października w bielskim klubie Labirynt. Uczestnicy zajmą się fotografią portretową.
Aby wziąć udział w konkursie, należy wypełnić formularz i wysłać jedno konkursowe zdjęcie (dłuższy bok maksymalnie 1024 piksele, wielkość 0,5 MB). Zgłoszenia można przesyłać do 23 października, a przed 26 zostaną ogłoszone wyniki. Zwycięzcy spotkają się 28 października między godziną 11:00 a 14:00 w bielskim klubie Labirynt. Warsztaty będą poświęcone fotografii portretowej.



Uczestnicy będą mieli zapewniony dostęp do studia i szerokiej gamy obiektywów Sigmy.

Magazyn Fotopolis.pl jest wyłącznym patronem internetowym warsztatów Sigma Pro Centrum. Zapraszamy do lektury szczegółowych zasad, nadesłanych przez organizatora:

Zasady konkursu:;
Uczestnicy nadsyłają jedną fotografię konkursową (max 1024 piksele na dłuższym boku i max 0,5 Mb);
Uczestnicy rejestrują się za pomocą formularza.;
Termin nadsyłania zdjęć konkursowych to 23-10-2007. Ogłoszenie wyników oraz przesłanie zaproszeń do 26-10-2007.]
Komentarze
Polecane artykuły
Polacy wśród zwycięzców FEP European Professional Photographer of the Year 2019. Zobacz najlepsze prace
19 Mar 2019
Organizacja FEP od 1999 roku zrzesza i wspiera zawodowych fotografów pracujących na terenie Europy. Od dekady organizuje także konkurs fotograficzny. Miło nam poinformować, że w tym roku na podium stanęli także fotografowie z Polski.
0
“Nie chcę produkować obrazów, które dostaną dużo lajków na Instagramie” - Rozmowa z Rafałem Milachem
15 Mar 2019
O nowych projektach i wielopłaszczyznowych narracjach, w których mierzy się z problemami współczesnego świata, z pierwszym Polakiem zaproszonym do Magnum Photos rozmawia Marcin Grabowiecki.
3
Czym żyje współczesna fotografia artystyczna? Zobaczcie prace finalistów Grand Prix Fotofestiwal 2019
8 Mar 2019
Organizowany już od 10 lat główny konkurs Fotofestiwalu to okazja dla fotografów z całego na zaprezentowanie osobistych, unikalnych projektów. Nic dziwnego, że z roku na rok cieszy się rosnącą popularnością. Zobaczcie projekty tegorocznych finalistów.
0
Poczuj moc głębin na zdjęciach laureatów Underwater Photographer of the Year 2019
7 Mar 2019
Tajemniczość i piękno, ale również moc, siła i żywioł - tak w kilku słowach można opisać zwycięskie fotografie nagrodzone w tegorocznej odsłonie Underwater Photographer of the Year.
0