Oto 7 ukrytych photoshopowych trików, o których mogłeś dotąd nie słyszeć

Oto 7 ukrytych photoshopowych trików, o których mogłeś dotąd nie słyszeć

Photoshop jest pełen znanych trików i skrótów, które aktywują zaawansowane funkcje. Jednak od czasu do czasu pojawiają się tutoriale, które prezentują zupełnie nowe możliwości programu. Oto jeden z takich poradników, dzięki któremu nauczysz się aż 7 nowych rzeczy.

Choć dziś wielu fotografów edycję ogranicza jedynie do programu Lightroom, trudno wyobrazić sobie bardziej zaawansowany retusz bez Photoshopa. Zapewnia znacznie więcej zaawansowanych narzędzi, dzięki czemu stwarza ogromne pole manewru pod względem obróbki obrazu. Jednak wiele z tych pomocnych funkcji jest skrzętnie schowanych w poszczególnych zakładkach panelu sterowania.

Colin Smith, założyciel Photoshop Cafe, podzielił się aż 7 ukrytymi trikami, które mogą przyspieszyć naszą pracę podczas postprodukcji zdjęć. - Te narzędzia mają ułatwić życie - powiedział Smith. - Pozwolą zaoszczędzić czas i dadzą ważne informacje, które warto znać i wykorzystać w momencie pracy w Photoshopie - dodał.

Powyższy wideoporadnik w języku angielskim, ale na szczęście osoby ze słabszą znajomością tego języka mogą skorzystać z oferowanej przez Youtube funkcji automatycznego generowania i tłumaczenia napisów, która każdemu powinna umożliwić zrozumienie ogólnego sensu wypowiedzi.

Trzeba przyznać, że niektóre z narzędzi zaprezentowanych przez Colina Smitha są bardzo pomocne i faktycznie mogą przyspieszyć naszą pracę w podczas edycji zdjęć. Jeżeli chcesz zobaczyć więcej ciekawych tutoriali, które nieco bardziej przybliżą Ci Photoshopa, to warto odwiedzić stronę photoshopcafe.com, na której Smith udostępnia sporo darmowych warsztatów.

1
0
Young Poland 2019 - oto najlepsze zdjęcia młodych polskich fotografów z konkursu Grand Press Photo
17 Maj 2019
Young Poland to specjalna sekcja konkursu GPP, kierowana do twórców, którzy nie ukończyli jeszcze 26 roku życia. Zobaczcie, jakie zdjęcie podbiły w tym roku serca jurorów.
2
Poznaliśmy laureatów Grand Press Photo 2019. Zobacz najlepsze polskie zdjęcia prasowe minionego roku
16 Maj 2019
Tegoroczna edycja najważniejszego polskiego konkursu fotografii prasowej Grand Press Photo dobiegła końca. Oto najlepsze zdjęcia polskich fotoreporterów.
8