Foto porady Szkoły Perfekcyjnej Fotografii na fotopolis.pl - “kolor i kompozycja”

Autor: Michał Chrzanowski

24 Styczeń 2016
Artykuł na: minutę

W dzisiejszym poradniku Bryan Peterson pokaże, w jaki sposób łączyć ze sobą kolor i kompozycję, by wykonać interesujący pejzaż leśny.

Wraz ze Szkołą Perfekcyjnej Fotografii zapraszamy na czterdziesty siódmy odcinek cyklu fotograficznych porad wideo Bryana Petersona. W tym tygodniu demonstruje, jak wykorzystać kolor i kompozycję, aby wykonać interesujący pejzaż leśny. Jako bonus dowiadujemy się o ważnej roli filtra polaryzacyjnego.

Serdecznie zapraszamy na niezwykłe kursy fotografii w Szkole Perfekcyjnej Fotografii Bryana Petersona już wczesną wiosną 2016! Szczegółowe informacje o naszych kursach fotografii znajdziecie na stronie polish.ppsop.com/courses

W Szkole Perfekcyjnej Fotografii Bryana Petersona www.ppsop.pl uczymy świadomej fotografii!

Fotograf w podróży. Cz. 1 - zanim ruszysz
Fotograf w podróży. Cz. 1 - zanim ruszysz
By w czasie wyjazdu zrobić jak najlepsze zdjęcia, trzeba go najpierw odpowiednio zaplanować. Oto garść przydatnych wskazówek dla początkujących obieżyświatów!
18
Klimatyczna sesja z lampami GlareOne w wykonaniu Jakuba Kaźmierczyka
Klimatyczna sesja z lampami GlareOne w wykonaniu Jakuba Kaźmierczyka
Jakub Kaźmierczyk zabiera nas za kulisy sesji zdjęciowej w salonie fryzjerskim i na przykładzie lamp GlareOne opowiada o kreatywnych sposobach oświetlenia planu
21
Szybki aparat to dopiero początek. Oto 7 akcesoriów niezbędnych w fotografii dzikiej przyrody
Szybki aparat to dopiero początek. Oto 7 akcesoriów niezbędnych w fotografii dzikiej przyrody
Bez właściwych akcesoriów, a zwłaszcza odpowiednio długiej optyki, nie wykorzystasz w pełni jego możliwości. Oto co warto zabrać na wyprawę do lasu, by przywieźć wspaniałe fotograficzne...
24