Rekrutacja w Akademii Fotografii

Autor: Marcin Grabowiecki

13 Styczeń 2014
Artykuł na: minutę
Wszystkich kandydatów zapraszamy na rozmowy kwalifikacyjne, które odbędą się 18 stycznia 2014 (od 10:00 do 15:00) w siedzibach Akademii Fotografii: w Krakowie (ul. Grodzka 60) i w Warszawie (17 piętro PKiN).

Na rozmowę kwalifikacyjną prosimy przynieść zdjęcia lub filmy swojego autorstwa. Format, technika oraz sposób prezentacji prac jest dowolny.

Rozmowa rekrutacyjna jest bezpłatna. 

Wybierz miasto aby poznać szczegóły na temat studium i zapisać się na rozmowę:

Kraków lub

Warszawa

Zdjęcia w dłoń i do Akademii

Fotograficzne upominki na każdą kieszeń
Fotograficzne upominki na każdą kieszeń
Święta zbliżają się wielkimi krokami. Oto kilka niedrogich fotograficznych gadżetów i akcesoriów, które uszczęśliwią każdego fotografującego.
7
Jak robić wspaniałe zdjęcia dzikich zwierząt? Oto garść porad nie tylko na jesienny czas!
Jak robić wspaniałe zdjęcia dzikich zwierząt? Oto garść porad nie tylko na jesienny czas!
Fotografia dzikiej natury to dziedzina dająca mnóstwo satysfakcji. W tym artykule przedstawiamy więc garść porad ekspertów i sztuczek, które ułatwią Wam robienie niesamowitych zdjęć.
10
Canon - jaki aparat i obiektyw wybrać? Zestawy do każdego rodzaju fotografii
Canon - jaki aparat i obiektyw wybrać? Zestawy do każdego rodzaju fotografii
Oferty producentów to często dziesiątki różnych obiektywów i aparatów. Na szczęście, aby wybrać właściwy nie musisz znać się na wszystkim. Zrobiliśmy to za ciebie i w...
24