Otwarte spotkanie z Galerią Czułość

Towarzystwo Inicjatyw Twórczych "ę" zaprasza na pierwsze tej jesieni otwarte spotkanie autorskie w ramach projektu "Migawki". Tym razem spotkamy się w środę, 5 września o godz. 19:00 w warszawskiej Galerii Czułość. Wstęp wolny.
Urodziny Galerii Czułość

Zapraszamy na kolejne otwarte spotkanie w ramach "Migawek", które odbędzie się w środę, 5 września o godz. 19:00 w warszawskiej Galerii Czułość. Wstęp wolny.

Artyści, którzy potwierdzili obecność na spotkaniu:
  • Piotrek Bekas
  • Lena Dobrowolska
  • Paweł Eibel
  • Weronika Ławniczak
  • Witek Orski
  • Łukasz Rusznica
  • Kamil Zacharski
  • Janek Zamoyski

Będziemy dyskutować o młodej polskiej fotografii, o artystach skupionych wokół Czułości , o rynku galeryjnym, o miejscu i roli takich galerii, o przyszłości i rozwoju, a przede wszystkim o tym, dlaczego Czułość powstała? - zapowiadają organizatorzy.

Spotkaniu towarzyszyć będzie specjalnie przygotowana, zbiorowa ekspozycja członków Galerii rozmieszczona na trzech piętrach willi przy Dąbrowieckiej 1a w Warszawie.

Rozmowę poprowadzi Krzysztof Pacholak (Towarzystwo Inicjatyw Twórczych "ę").

Otwarte spotkanie w Galerii Czułość
Termin: 5.09.2012, godz. 19:00

Galeria Czułość
Saska Kępa
ul. Dąbrowiecka 1a
1
1
0
0