Sigma ProCentrum na festiwalu Fotografii Przyrodniczej "Sztuka Natury"

Podczas odbywającego się w Toruniu festiwalu Fotografii Przyrodniczej "Sztuka Natury" swoje stoisko zaprezentuje Sigma ProCentrum. W najbliższą sobotę odbędą się też warsztaty, w czasie których każdy będzie się mógł zapoznać z ofertą obiektywów Sigmy.
Na trwającym właśnie w Toruniu festiwalu Fotografii Przyrodniczej "Sztuka Natury" w Centrum Kultury Dwór Artusa swoje stoisko zaprezentuje Sigma ProCentrum. W najbliższą sobotę 11 grudnia (w godzinach 11.00 - 18.00) odbędą się też warsztaty, w czasie których każdy będzie się mógł zapoznać z ofertą obiektywów Sigmy. Obiektywy przetestować będzie można na specjalnie do tego zaaranżowanym planie zdjęciowym, który uatrakcyjni modelka.

Informacja prasowa:

Sigma ProCentrum zaprasza na spotkanie fotograficzne w Toruniu!

Sigma ProCentrum zaprasza wszystkich entuzjastów fotografii na warsztaty fotograficzne, które odbędą się w najbliższą sobotę (11 grudnia br. ) w Toruniu, w ramach Festiwalu Fotografii Przyrodniczej "Sztuka Natury". Stoisko Sigma ProCentrum będzie dostępne dla wszystkich uczestników imprezy w Centrum Kultury Dwór Artusa, w godzinach 11 - 18.00. W tym czasie każdy będzie mógł zapoznać się z szeroką ofertą obiektywów Sigma oraz wypróbować je na specjalnie przygotowanym planie zdjęciowym.

Międzynarodowy Festiwal Fotografii Przyrodniczej "Sztuka Natury" w Toruniu rozpoczął się już we wtorek 7 grudnia br. i potrwa aż do niedzieli (12 grudnia). To już trzecia edycja spotkania wszystkich miłośników fotografowania natury, które za każdym razem spotyka się z ciepłym i życzliwym przyjęciem mieszkańców Grodu Kopernika. Do niedzieli odbędzie się kilkanaście fotograficznych prezentacji i warsztatów, z udziałem najlepszych fotografików. Wśród nich nie zabraknie także stoiska Sigma ProCentrum, na którym goście festiwalu z pewnością znajdą obiektyw, odpowiedni dla siebie. Do dyspozycji zainteresowanych oddamy szeroki asortyment optyki, jaki oferuje Sigma. Dostępne będą wszystkie nowości, które w testach redakcyjnych zdobywały najwyższe noty. Obiektywy przetestować będzie można na specjalnie do tego zaaranżowanym planie zdjęciowym, który uatrakcyjni piękna, toruńska modelka.

Serdecznie zapraszamy!

11 grudnia 2010, godz. 11.00 - 18.00
Festiwal Fotografii Przyrodniczej "Sztuka Natury"
Centrum Kultury Dwór Artusa
Toruń,  Rynek Staromiejski 6
1
1
0
0