Canon EF 70-200 mm f/2.8L IS III USM - zdjęcia przykładowe

Canon EF 70-200 mm f/2.8L IS III USM - zdjęcia przykładowe

Ciekawi czy trzecia odsłona reporterskiego zooma Canona spełni oczekiwania profesjonalistów? Zobaczcie, jak w praktyce wypada najnowszy model EF 70-200 mm f/2.8L IS III USM.

Na początku czerwca tego roku Canon odświeżył jedną z najbardziej popularnych i zarazem najbardziej cenionych konstrukcji przez profesjonalnych fotografów. EF 70-200 mm f/2.8L IS III USM to już trzecia generacja i następca flagowego reporterskiego zooma producenta. Nowy model zaprojektowano pod kątem najwyższej wydajności i solidności, a elementy ochronne wykorzystane w tym obiektywie mają pomóc sprawdzić się w najbardziej wymagających warunkach. Do tego otrzymujemy zaawansowaną optykę wspieraną wydajnym systemem stabilizacji obrazu. 

Jak zaznacza producent, podczas opracowywania tego modelu opierał się on na opinii samych użytkowników. „Od zawsze, projektując nowe rozwiązania optyczne, na pierwszym planie stawiamy potrzeby naszych klientów, chcąc zapewnić im pewność i elastyczność w opowiadaniu historii za pomocą fotografii. EF 70-200 mm f/2.8L IS III USM dołącza do kultowej serii L, co oznacza, że jego konstrukcja jest z jednej strony wszechstronna i wydajna pod względem optycznym, z drugiej - wytrzymała i kompaktowa.“ 

Canon EF 70-200 mm f/2.8L IS III USM jest już dostępny w sprzedaży w cenie około 9 900 zł. Poniższe zdjęcia przykładowe wykonaliśmy aparatem Canon EOS 5D Marki III.

Zdjęcia przykładowe

1/250s, f/2.8, ISO 160, ogniskowa: 190 mm

1/60s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/500s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/2.8, ISO 160, ogniskowa: 70 mm

1/500s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/125s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/250s, f/2.8, ISO 125, ogniskowa: 200 mm

1/320s, f/2.8, ISO 400, ogniskowa: 200 mm

1/800s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/640s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 115 mm

1/250s, f/8, ISO 200, ogniskowa: 100 mm

1/250s, f/2.8, ISO 160, ogniskowa: 200 mm

1/320s, f/2.8, ISO 640, ogniskowa: 200 mm

1/400s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/2.8, ISO 250, ogniskowa: 200 mm

1/250s, f/5.6, ISO 500, ogniskowa: 135 mm

1/100s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/400s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/500s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/500s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/250s, f/2.8, ISO 250, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/5.6, ISO 800, ogniskowa: 200 mm

1/400s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/125s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/5.6, ISO 250, ogniskowa: 70 mm

1/400s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 100 mm

1/250s, f/8, ISO 1600, ogniskowa: 200 mm

1/100s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/20s, f/10, ISO 100, ogniskowa: 190 mm

Zakres przysłon - ogniskowa 70 mm

1/500s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/5.6, ISO 200, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/8, ISO 400, ogniskowa: 70 mm

1/320s, f/11, ISO 800, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/16, ISO 1600, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/22, ISO 2500, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/32, ISO 6400, ogniskowa: 70 mm

Zakres przysłon - ogniskowa 200 mm

1/320s, f/2.8, ISO 160, ogniskowa: 200 mm

1/320s, f/4, ISO 320, ogniskowa: 200 mm

1/250s, f/8, ISO 1000, ogniskowa: 200 mm

1/320s, f/11, ISO 2000, ogniskowa: 200 mm

1/250s, f/16, ISO 4000, ogniskowa: 200 mm

1/320s, f/22, ISO 10000, ogniskowa: 200 mm

1/200s, f/32, ISO 12800, ogniskowa: 200 mm

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Komentarze
Polecane artykuły
Łukasz Bożycki: pierwsza zima z Olympusem OM-D E-M1X
6 Kwi 2019
Fotografia przyrodnicza to pasmo niepowodzeń, które od czasu do czasu przerywane jest drobnym sukcesem. W dużym stopniu zależy on od możliwości i znajomości naszego sprzętu.
2
Okiem zawodowca: Lumix S1 i S1R
28 Mar 2019
Fotografka National Geographic, kreatywny portrecista, utytułowany fotoreporter publikujący w prasie... Zobaczcie, co o nowych pełnoklatkowych korpusach Panasonic mówią profesjonalni fotografowie.
0
Obiektyw do zadań specjalnych, czyli Venus Optics Laowa 25 mm f/2.8 2.5-5X Ultra Macro i powiększenie 5:1 w praktyce
20 Mar 2019
Venus Optics Laowa 25 mm f/2.8 2.5-5X Ultra Macro to jedno z niewielu specjalistycznych szkieł kierowanych do miłośników ekstremalnych powiększeń na rynku. Jest przy tym konstrukcją znacznie nowszą i tańszą od swojego konkurenta. Zobaczcie, na co je stać.
6
Galeria zdjęć w twoim salonie? Oto przyjazne dla portfela wydruki, dzięki którym stworzysz prywatną wystawę
6 Mar 2019
Dostępność usług drukowania takich jak MojObraz.pl pozwala nam stworzyć z salony własną salę wystawową. Przyjazne portfelowi, szybkie i łatwe z punktu widzenia klienta - nie ma powodu, dla którego nie warto by było spróbować.
0