Canon EF 70-200 mm f/2.8L IS III USM - zdjęcia przykładowe

Canon EF 70-200 mm f/2.8L IS III USM - zdjęcia przykładowe

Ciekawi czy trzecia odsłona reporterskiego zooma Canona spełni oczekiwania profesjonalistów? Zobaczcie, jak w praktyce wypada najnowszy model EF 70-200 mm f/2.8L IS III USM.

Na początku czerwca tego roku Canon odświeżył jedną z najbardziej popularnych i zarazem najbardziej cenionych konstrukcji przez profesjonalnych fotografów. EF 70-200 mm f/2.8L IS III USM to już trzecia generacja i następca flagowego reporterskiego zooma producenta. Nowy model zaprojektowano pod kątem najwyższej wydajności i solidności, a elementy ochronne wykorzystane w tym obiektywie mają pomóc sprawdzić się w najbardziej wymagających warunkach. Do tego otrzymujemy zaawansowaną optykę wspieraną wydajnym systemem stabilizacji obrazu. 

Jak zaznacza producent, podczas opracowywania tego modelu opierał się on na opinii samych użytkowników. „Od zawsze, projektując nowe rozwiązania optyczne, na pierwszym planie stawiamy potrzeby naszych klientów, chcąc zapewnić im pewność i elastyczność w opowiadaniu historii za pomocą fotografii. EF 70-200 mm f/2.8L IS III USM dołącza do kultowej serii L, co oznacza, że jego konstrukcja jest z jednej strony wszechstronna i wydajna pod względem optycznym, z drugiej - wytrzymała i kompaktowa.“ 

Canon EF 70-200 mm f/2.8L IS III USM jest już dostępny w sprzedaży w cenie około 9 900 zł. Poniższe zdjęcia przykładowe wykonaliśmy aparatem Canon EOS 5D Marki III.

Zdjęcia przykładowe

1/250s, f/2.8, ISO 160, ogniskowa: 190 mm

1/60s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/500s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/2.8, ISO 160, ogniskowa: 70 mm

1/500s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/125s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/250s, f/2.8, ISO 125, ogniskowa: 200 mm

1/320s, f/2.8, ISO 400, ogniskowa: 200 mm

1/800s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/640s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 115 mm

1/250s, f/8, ISO 200, ogniskowa: 100 mm

1/250s, f/2.8, ISO 160, ogniskowa: 200 mm

1/320s, f/2.8, ISO 640, ogniskowa: 200 mm

1/400s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/2.8, ISO 250, ogniskowa: 200 mm

1/250s, f/5.6, ISO 500, ogniskowa: 135 mm

1/100s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/400s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/500s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/500s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/250s, f/2.8, ISO 250, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/5.6, ISO 800, ogniskowa: 200 mm

1/400s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/125s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/5.6, ISO 250, ogniskowa: 70 mm

1/400s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 100 mm

1/250s, f/8, ISO 1600, ogniskowa: 200 mm

1/100s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 200 mm

1/20s, f/10, ISO 100, ogniskowa: 190 mm

Zakres przysłon - ogniskowa 70 mm

1/500s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/5.6, ISO 200, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/8, ISO 400, ogniskowa: 70 mm

1/320s, f/11, ISO 800, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/16, ISO 1600, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/22, ISO 2500, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/32, ISO 6400, ogniskowa: 70 mm

Zakres przysłon - ogniskowa 200 mm

1/320s, f/2.8, ISO 160, ogniskowa: 200 mm

1/320s, f/4, ISO 320, ogniskowa: 200 mm

1/250s, f/8, ISO 1000, ogniskowa: 200 mm

1/320s, f/11, ISO 2000, ogniskowa: 200 mm

1/250s, f/16, ISO 4000, ogniskowa: 200 mm

1/320s, f/22, ISO 10000, ogniskowa: 200 mm

1/200s, f/32, ISO 12800, ogniskowa: 200 mm

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Komentarze
Polecane artykuły
Fujifilm GFX 50R - w podróży po bezdrożach Jordanii
25 Cze 2019
Jordania. Kraj skał i piasku, cały mieniący się w żółciach i czerwieniach. O tym Google Maps powiedziało mi jeszcze przed wyjazdem. Nie wiedziałam natomiast, że jest to kraj głównie górzysty. W tygodniowej podróży towarzyszył mi kompaktowy średni format Fujifilm GFX 50R. Jak sprawdził się w niełatwych warunkach fotografii podróżniczej?
3
Capture One Pro 12 pod lupą House of Retouching
3 Maj 2019
Capture One Pro 12 pojawił się na rynku już jakiś czas temu. Czy inżynierom udało się stworzyć kolejne narzędzia, które wycisną ostatnie soki z plików RAW i czy wypracowali nowe sposoby na przyśpieszenie pracy? A może pojawiły się bardziej zaawansowane opcje retuszu?
0
Panasonic Lumix G90 - pierwszy wybór, nie tylko dla fotografa
1 Maj 2019
Najnowszy Panasonic Lumix G90 to najlepsze cechy poprzednika i jeszcze bardziej zaawansowany tryb wideo, zbliżający go do topowych filmujących modeli z serii Lumix.
0
Łukasz Bożycki: pierwsza zima z Olympusem OM-D E-M1X
6 Kwi 2019
Fotografia przyrodnicza to pasmo niepowodzeń, które od czasu do czasu przerywane jest drobnym sukcesem. W dużym stopniu zależy on od możliwości i znajomości naszego sprzętu.
2