Sony A7 II – pierwsze wrażenia

Sony A7 II – pierwsze wrażenia
Sony A7 II to kontynuacja serii pełnoklatkowych bezlusterkowców. Nowy model wprowadza kilka znaczących zmian względem poprzednika. Największe nowości to stabilizacja obrazu, odświeżona ergonomia oraz usprawniony autofokus.

Zobacz wszystkie zdjęcia (4)
Nazwa A7 II
Producent Sony
Typ aparatu bezlusterkowiec
Matryca Full Frame (35,9 x 24 mm)
Efektywna rozdzielczość 24 Mp
Czułość ISO 100, ISO 200, ISO 400, ISO 800, ISO 1600, ISO 3200, ISO 6400, ISO 12800, ISO 25600
Rozdzielczość 6000 x 4000
Formaty zapisu RAW, JPEG
Kompresja fine, extra fine, standard
Balans bieli auto, manualny, Ustawienie w Kelvinach 3000-7500K, zachmurzone niebo, światło żarowe, światło słoneczne, światło jarzeniowe, światlo błyskowe, bracketing balansu bieli
Mocowanie obiektywu Sony E
Lampa błyskowa brak
Stabilizacja tak, pięcioosiowa
Synchronizacja z lampą 1/250 s
Tryby ekspozycji auto, P, A, S, M, scenerie, panorama z ręki
Karta pamięci SD/SDHC/SDXC, Memory Stick Duo/Pro Duo/Pro-HG Duo
Kompensacja ekspozycji +/- 5 EV, w skoku co 1/3 EV
Migawka 1/8000 - 30 s
Bracketing ekspozycji 3 albo 5 kadrów +/- 0,5 / 1 / 2 / 3 EV
Zdjęcia seryjne 5 kl/s
Pomiar światła matrycowy, centralnie-ważony, punktowy
Samowyzwalacz 2, 10 sekund
Pomiar ostrości detekcja fazy na matrycy, detekcja kontrastu
Tryb pracy AF pojedynczy AF, ciągły AF, ustawienie ręczne (MF), śledzący AF, wykrywanie twarzy
Blokada ostrości półpozycja spustu migawki
Wizjer wizjer elektroniczny, 2 359 000 punktów, 100% krycia kadru
Ekran LCD 3-calowy, odchylany, 1 229 000 punktów
Rejestracja filmów Full HD, 60p
Złącza USB 2.0, microHDMI, gniazdo mikrofonu, gniazdo słuchawek
Pilot możliwość sterowania przez Wi-Fi, Wi-Fi
GPS Nie
Zasilanie akumulator litowo-jonowy, NP-FW50
Wydajność zasilania 350
Obudowa częściowo magnezowa
Wymiary 127 x 96 x 60 mm
Waga 556 gramów
Stopka akcesoriów tak
Gwint statywu Tak

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Komentarze
Polecane artykuły
Capture One Pro 12 pod lupą House of Retouching
3 Maj 2019
Capture One Pro 12 pojawił się na rynku już jakiś czas temu. Czy inżynierom udało się stworzyć kolejne narzędzia, które wycisną ostatnie soki z plików RAW i czy wypracowali nowe sposoby na przyśpieszenie pracy? A może pojawiły się bardziej zaawansowane opcje retuszu?
0
Panasonic Lumix G90 - pierwszy wybór, nie tylko dla fotografa
1 Maj 2019
Najnowszy Panasonic Lumix G90 to najlepsze cechy poprzednika i jeszcze bardziej zaawansowany tryb wideo, zbliżający go do topowych filmujących modeli z serii Lumix.
0
Łukasz Bożycki: pierwsza zima z Olympusem OM-D E-M1X
6 Kwi 2019
Fotografia przyrodnicza to pasmo niepowodzeń, które od czasu do czasu przerywane jest drobnym sukcesem. W dużym stopniu zależy on od możliwości i znajomości naszego sprzętu.
2
Okiem zawodowca: Lumix S1 i S1R
28 Mar 2019
Fotografka National Geographic, kreatywny portrecista, utytułowany fotoreporter publikujący w prasie... Zobaczcie, co o nowych pełnoklatkowych korpusach Panasonic mówią profesjonalni fotografowie.
0