Sony A7II – przykładowe zdjęcia

Sony A7II –  przykładowe zdjęcia
W nasze ręce trafił najnowszy aparat firmy Sony. Model A7II to już druga generacja pełnoklatkowych bezlusterkowców japońskiego producenta. Zanim jednak poddamy aparat szczegółowym testom, zapraszamy do obejrzenia pierwszych przykładowych zdjęć.
Pomimo tego, że aura za oknem nie rozpieszcza wybraliśmy się na wieczorny spacer z nowym modelem Sony A7II i obiektywem Sony FE 28-70mm f/3.5-5.6 OSS. Wszystkie zdjęcia były robione przy włączonej stabilizacji, na neutralnych ustawieniach oraz automatycznym balansie bieli.

1/20 s, f/3.5, ISO 6400, ogniskowa: 28 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/60 s, f/3.5, ISO 2000, ogniskowa: 28 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/60 s, f/3.5, ISO 1000, ogniskowa: 28 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/60 s, f/3.5, ISO 1000, ogniskowa: 28 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/60 s, f/3.5, ISO 3200, ogniskowa: 28 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/60 s, f/3.5, ISO 2500, ogniskowa: 28 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/60 s, f/3.5, ISO 4000, ogniskowa: 28 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/40 s, f/3.5, ISO 6400, ogniskowa: 28 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/60 s, f/3.5, ISO 4000, ogniskowa: 28 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/80 s, f/5.6, ISO 3200, ogniskowa: 70 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/60 s, f/4.5, ISO 1600, ogniskowa: 41 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/80 s, f/5.6, ISO 2500, ogniskowa: 70 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/80 s, f/5.6, ISO 1600, ogniskowa: 70 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/80 s, f/5.6, ISO 2000, ogniskowa: 70 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/80 s, f/5.6, ISO 1250, ogniskowa: 70 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/60 s, f/3.5, ISO 250, ogniskowa: 28 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/60 s, f/3.5, ISO 1250, ogniskowa: 28 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/60 s, f/3.5, ISO 1000, ogniskowa: 28 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/60 s, f/3.5, ISO 1250, ogniskowa: 28 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)


czułości:

16/10 s, f/3.5, ISO 50, ogniskowa: 28 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

10/16 s, f/3.5, ISO 100, ogniskowa: 28 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/3 s, f/3.5, ISO 200, ogniskowa: 28 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/6 s, f/3.5, ISO 400, ogniskowa: 28 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/13 s, f/3.5, ISO 800, ogniskowa: 28 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/25 s, f/3.5, ISO 1600, ogniskowa: 28 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/50 s, f/3.5, ISO 3200, ogniskowa: 28 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/60 s, f/4.0, ISO 6400, ogniskowa: 28 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/100 s, f/4.5, ISO 12800, ogniskowa: 28 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/125 s, f/5.6, ISO 25600, ogniskowa: 28 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)


Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

 
 
Komentarze
Polecane artykuły
Rozwiń skrzydła - filtry szare Irix Edge w fotografii krajobrazu
12 Paź 2018
Zadajmy sobie pytanie: jak zaczynaliśmy swoją przygodę z fotografią? Zapewne w zależności od wieku, przygoda zaczynała się od „kliszy’“, kompaktu, bądź też telefonu komórkowego, lecz są to jedynie narzędzia będące odzwierciedleniem czasu i technologii w jakiej przyszło nam żyć, umożliwiające utrwalenie danej chwili.
0
Quadralite Move i Pulse - niedrogie lampy studyjne okiem Łukasza Piecyka
2 Paź 2018
Opanowanie światła błyskowego pozwala znacznie rozwinąć możliwości fotograficznego wyrazu i sprawi, że nasze zdjęcia zaczną wyglądać dużo lepiej. Na szczęście rozpoczęcie przygody ze światłem studyjnym nie musi oznaczać dużych wydatków.
0
Panasonic Lumix G9 - focus na fotografię
30 Wrz 2018
Lumix G9 to obecnie bez wątpienia jedna z najciekawszych propozycji dla wymagających fotografów. Co skrywa ten zaawansowany korpus?
0
Czy filmy małoobrazkowe sprawdzą się we współczesnej fotografii krajobrazu?
18 Wrz 2018
Aparaty analogowe dają możliwość niedrogiego rozpoczęcia przygody z bardziej świadomym fotografowaniem. Czy jednak w obecnych czasach film nadal może konkurować z cyfrą pod względem jakości obrazu?
1