Peak Design - test systemu

Peak Design szumnie wszedł na rynek toreb i akcesoriów fotograficznych, a kolejne rozwiązania firmy cieszą się niesłabnącą popularnością. Zobaczcie, jak kluczowe produkty sprawdzają się w praktyce.

1
Maciej Luśtyk
30 Sierpień 2016
Artykuł na: 38-48 minut
Spis treści

Peak Design to historia natychmiastowego sukcesu, pokazująca, że nawet w dzisiejszych czasach, gdy rynku akcesoriów fotograficznych jest już - wydawałoby się - wszystko i dla wszystkich, dobrze zaprojektowany produkt może sprawić, że wchodząca na rynek firma zacznie być realną konkurencją dla gigantów branży.

Wszystko zaczęło się w 2010 roku, gdy założyciel firmy, Peter Dering wrócił do domu z 3-miesięcznej podróży dookoła świata. Mówi się, że podróże poszerzają horyzonty. Deringa wycieczka ta nauczyła przede wszystkim jednego - noszenie ze sobą w każde miejsce lustrzanki nie jest wygodne. Zmotywowany chęcią wynalezienia remedium rzucił swoją dotychczasową pracę i poświęcił 13 miesięcy na projektowanie uchwytu, który w 2011 roku zadebiutował w serwisie Kickstarter pod nazwą Capture Camera Clip, zbierając niemal 365 tys. dolarów. O tym z jaką popularnością spotkał się produkt niech świadczy, że twórca początkowo za cel obrał sobie raptem 10 tys. dolarów.

Zobacz wszystkie zdjęcia (15)

Następnie przyszedł czas na równie popularne uchwyty do obiektywów Capture Lens i wreszcie bijąca rekordy popularności torbę Peak Design Everyday Messenger, która według wielu rozpoczęła nową erę wśród toreb fotograficznych. Jej głównymi cechami są regulowany rozmiar, funkcjonalność i doskonała kompatybilność z innymi akcesoriami firmy. W ofercie producenta pojawiły się jeszcze pomniejsze akcesoria, a ostatnio firma zaprezentowała nową linię toreb i plecaków, które mają trafić na rynek pod koniec bieżącego roku.

To dobra okazja, by bliżej przyjrzeć się systemowi Peak Design i sprawdzić jak spisuje się w praktyce. W naszej redakcji zawitały torby Everyday Messenger 15”, Everyday Messenger 13”, Field Pouch oraz uchwyty Capture Pro i Capture Lens. Poniżej znajdziecie ceny poszczególnych produktów.

  • Everyday Messenger 15” - 949 zł
  • Everyday Messenger 13” - 839 zł
  • Field Pouch - 149 zł
  • Uchwyt Capture - 199 zł
  • Zestaw Capture Pro - 249-289 zł (w zależności od płytki)
  • Zestaw Capture Lens - 339 zł
  • Zaczepy Anchor Links - 65 zł

 

LINKI DO NEWSÓW W SERWISIE:

Peak Design Everyday Messenger - torba fotograficzna nowej generacji

Peak Design Everyday Messenger 13" - kompaktowy wymiar, ta sama funkcjonalność

Peak Design - nowe produkty na horyzoncie

Peak Design Capture Lens - nowy sposób na wygodną wymianę obiektywów

 

Spis treści

Poprzednia

Tłumacz i fotograf, codziennie selekcjonuje dla Was porcję najciekawszych newsów ze świata fotografii. Zafascynowany nowymi technologiami, choć woli fotografować analogiem. Prywatnie niespełniony snowboardzista i spełniony tata.

Komentarze
Więcej w kategorii: Akcesoria
Wacom Intuos Pro S - test tabletu
Wacom Intuos Pro S - test tabletu
Model S, który w maju tego roku uzupełnił zaawansowaną linię Intuos Pro, ma stanowić złoty środek między dużymi tabletami dla zawodowych retuszerów a amatorską linią o...
0
0
BenQ SW270C - test monitora
BenQ SW270C - test monitora
To kolejny szerokogamutowy monitor z serii SW. Teraz o rozdzielczości QHD, przekątnej 27” i z unowocześnioną technologią równomierności wyświetlanego obrazu. Testujemy...
78
3
BenQ SW270C - pierwsze wrażenia
BenQ SW270C - pierwsze wrażenia
W nasze ręce trafił nowy szerokogamutowy monitor o rozdzielczości QHD i przekątnej 27”. Sprawdzamy jego możliwości w praktyce!
8
1
Powiązane artykuły
Wczytaj więcej (3)