Papiery Harman by Hahnemühle - porównanie

Harman by Hahnemühle to siedem różnych rodzajów artystycznych podłoży archiwalnych przeznaczonych do drukarek atramentowych. O tym czy spełnią one oczekiwania najbardziej wymagających fotografów przekonacie się po lekturze naszego testu.

Autor: Marcin Grabowiecki

23 Marzec 2012
Artykuł na: 9-16 minut

Gloss Art Fibre, 300 gsm, 100% alfa-celuloza, biały, błyszczący

Charakterystyka podłoża:

  • Podłoże do druku atramentowego na bazie alfa-celulozy
  • Szeroki zakres tonalny i głębokie czernie
  • Szybkoschnące
  • Wodoodporne
  • Kompatybilne z tuszami pigmentowymi i barwnikowymi
  • Doskonałe właściwości archiwalne (bezkwasowe, zabezpieczone w celu ochrony przed wpływem otoczenia)

Przepiękne, delikatnie połyskujące podłoże. Dzięki niemu światła zyskują dodatkowy blask, a czernie wyjątkową głębię. Obraz jest niezwykle plastyczny ze szczegółami w najjaśniejszych światłach. Odwzorowanie nawet najdrobniejszych detali jest znakomite. Pod światło widoczna jest dyskretna, nieregularna struktura materiału, która ndodaje mu tylko uroku. Wszystko to sprawia, że obraz zdaje się posiadać dodatkowy wymiar.

Jeżeli mielibyśmy używać w naszej pracy tylko jednego papieru wybraliśmy właśnie ten. Możemy go polecić do wszystkich rodzajów fotografii, zarówno kolorowej jaki czarno-białej. Znakomicie sprawdzi się również na wystawach i w portfolio.

Gloss Art Fibre Warmtone, 300 gsm, 100% alfa-celuloza, biały o ciepłym odcieniu, błyszczący

Charakterystyka podłoża:

  • Podłoże do druku atramentowego na bazie alfa-celulozy
  • Szeroki zakres tonalny i głębokie czernie
  • Szybkoschnące
  • Wodoodporne
  • Kompatybilne z tuszami pigmentowymi i barwnikowymi
  • Doskonałe właściwości archiwalne (bezkwasowe, zabezpieczone w celu ochrony przed wpływem otoczenia)

To podłoże ma wszystkie zalety papieru Gloss Art Fibre. Tym co je różni to delikatny kremowy odcień podłoża. Sprawia on, że nadaje się idealnie do fotografii czarno-białej. Gloss Art Fibre Warmtone to papier stworzony do takich dziedzin fotografii czarno-białej jak portret, krajobraz czy fotografia ślubna. My drukowaliśmy na nim również zdjęcia archiwalne, które dzięki niemu odzyskały dawny blask.

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Akcesoria
Wandrd All-new Prvke 21 - test plecaka dla fotografa
Wandrd All-new Prvke 21 - test plecaka dla fotografa
Czy ten stosunkowo mały plecak z wyjmowanym wkładem, to idealne rozwiązanie dla fotografów z podstawowym zestawem foto? Plecak fotograficzny Wandrd All-new Prvke 21 sprawdziliśmy podczas...
20
Leofoto Ranger LSR-324C + LH-40 - test statywu dla każdego
Leofoto Ranger LSR-324C + LH-40 - test statywu dla każdego
To pełnowymiarowy ale nadal kompaktowy i stosunkowo lekki karbonowy statyw o uniwersalnym zastosowaniu. Być może najlepszy w swojej klasie, choć mamy pewne zastrzeżenia. Oto nasze wnioski po...
38
Wygodnie z aparatem podczas górskich wędrówek? Test uchwytu Peak Design Capture V3
Wygodnie z aparatem podczas górskich wędrówek? Test uchwytu Peak Design Capture V3
W góry jeżdżę kilka razy w roku, ale przyznam się, że aparat nie zawsze mi towarzyszy. Mój plecak, mimo posiadania komory na aparat, nie zachęca mnie do sięgania po sprzęt w trakcie wędrówki....
44
Powiązane artykuły