Sukces kampanii crowdfundingowej serwisu Shuttout

W ciągu ostatnich kilku miesięcy kilka razy informowaliśmy Was o tworzonym przez Polaków serwisie społecznościowym Shuttout, oferującym nowe, ciekawe podejście do konkursów fotograficznych. Mimo że do końca kampani crowdfundingowej został jeszcze prawie miesiąc, twórcom już udało się zebrać całą potrzebną kwotę.
Skomentuj Kopiuj link
Posłuchaj
00:00

Pierwszy raz o serwisie Shuttout informowaliśmy Was w połowie marca. Założeniem serwisu jest umożliwienie zwykłym entuzjastom fotografii rozwój i zarabianie poprzez rywalizację w licznych konkursach fotograficznych organizowanych przez społeczność platformy. Ma być to alternatywa dla tradycyjnych konkursów, które są skierowane głównie do profesjonalnych fotografów.

Twórcy, stawiając na polskość swojego projektu, uruchomili kampanię mająca na celu zebranie środków na powstanie serwisu za pośrednictwem platformy polakpotrafi.pl. Projekt cieszył się na tyle dużym zainteresowaniem, że kwota potrzebna na uruchomienie serwisu (30000 zł) została zebrana już na prawie miesiąc przed końcem kampanii. Póki co, projekt wsparło 201 osób.

Cieszymy się, że polski projekt ujrzy światło dzienne, a jego twórcom gratulujemy. Zachęcamy też do dalszego wspierania projektu przez pozostałe 21 dni kampanii. Więcej środków z pewnością pomoże w szybszym rozwinięciu serwisu.

Na razie nie wiemy jeszcze kiedy serwis zostanie uruchomiony, jednak o wszystkich postępach będziemy Was informować na naszych łamach. Więcej informacji o projekcie Shuttout znajdziecie na stronie shuttout.com

Komentarze
Przeczytaj także
Zobacz więcej z tagiem: konkurs fotograficzny
logo logo
Magazyny
Zamów