Kalendarz Fujifilm Instax 2014

Autor: Marcin Grabowiecki

9 Styczeń 2014
Artykuł na: 2-3 minuty
Wczoraj odbyła się premiera dziewiątej edycji Kalendarza Fujifilm Instax 2014. Autorem zdjęć do wydawnictwa był w tym roku Filip Ćwik, który przy pomocy sprzętu Fujifilm stworzył prace zainspirowane chińskim kalendarzem.

Wczoraj podczas Noworocznej Gali Fujifilm odbyła się premiera Kalendarza Fujifilm Instax 2014. To już dziewiąta edycja projektu Kalendarz Fujifilm. W tym roku do castingu na twarz kalendarza zgłosiła się rekordowa liczba 1313 kandydatów.

Autorem zdjęć do kalendarza na 2014 rok był Filip Ćwik - znakomity fotograf, laureat wielu konkursów i zdobywca prestiżowych nagród (m.in. World Press Photo). Inspiracją do zdjęć był chiński kalendarz. Zdjęcia wykonane aparatem Fujifilm X-E2 połączono ze zdjęciami zrobionymi aparatem do fotografii natychmiastowej Instax mini 90 Neo Classic.

Jak co roku, projekt - poza tym, że jest otwarciem drzwi do świata modelingu dla wielu dziewczyn - ma charakter dobroczynny. W tym roku pieniądze zebrane podczas licytacji 12 pierwszych numerów kalendarza przekazane zostaną na fundację "A kogo?", opiekującą się kliniką Budzik. Licytacja odbyła się podczas Gali, a łączna suma pieniędzy zebranych podczas aukcji to 9750 złotych.    

Każdy z Was może stać się posiadaczem Kalendarza Fujifilm Instax 2014 i w ten sposób kwotą 100 złotych wesprzeć fundację "A kogo?", której działalność skupia się na pomocy dzieciom z uszkodzeniami mózgu, pozostającym w śpiączce.

Aby kupić kalendarz, należy zrobić przelew (100 złotych) na konto fundacji (Fundacja Ewy Błaszczyk "A kogo?", ul. Podleśna 4, 01-673 Warszawa), nr 02 1090 1056 0000 0000 0612 1000 (Bank Zachodni WBK S.A.), z dopiskiem "Gala Fujifilm - imię i nazwisko, numer telefonu". Po otrzymaniu informacji, że przekazane zostały pieniądze, firma Fujifilm skontaktuje się z Państwem i prześle kalendarz. Liczba egzemplarzy - 300 sztuk.

Zachęcamy do obejrzenia filmu nakręconego podczas sesji do Kalendarza Fujifilm Instax 2014, dotyczącego pracy zawodowej Filipa Ćwika oraz projektów realizowanych dla Fujifilm.

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Znana marka odzieżowa wystartowała z pierwszą kampanią modową stworzoną w całości przy użyciu generatorów grafiki AI. I takich sytuacji będzie coraz więcej.
16
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Polaroid i Magnum Photos wystartowali ze wspólna kampanią, która chce podkreślić wagę opowiadania historii za pomocą fotografii. Towarzyszy jej otwarty konkurs ukierunkowany na...
9
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
W ostatnich latach producenci sprzętu fotograficznego coraz częściej informują o niedoborach poszczególnych produktów, rzekomo spowodowanych zbyt dużym zainteresowaniem. To tylko...
25
Powiązane artykuły