Sony Style Warszawa otwarty

Od dzisiaj można już odwiedzać salon Sony Style w warszawskim centrum handlowym Arkadia. Reporterzy Fotopolis.pl mieli okazję zajrzeć do sklepu z aparatem. Prezentujemy krótką relację fotograficzną z części Sony Style poświęconej fotografii.
Jak już pisaliśmy w artykule Pierwszy w Polsce salon Sony Style w warszawskiej Arkadii na całym świecie flagowe sklepy Sony mają oferować klientom nie tylko pełny asortyment produktów, ale także możliwość ich wypróbowania i uzyskania fachowej porady przed zakupem. Postanowiliśmy sprawdzić na co mogą liczyć klienci pierwszego polskiego Sony Style właśnie otwartego w warszawskim centrum handlowym Arkadia. Dzięki uprzejmości pracowników Sony Polska mogliśmy przyjrzeć się także końcowej fazie przygotowań do otwarcia salonu.

ostatni szlify - dosłownie i w przenośni, ale aparaty już stoją

Dla Sony salon Sony Style to przedsięwzięcie prestiżowe i niezwykle ważne dla wizerunku firmy. Nic dziwnego, że na kilka godzin przed otwarciem sklepu spotkaliśmy w nim osoby, które zazwyczaj koordynują marketing i sprzedaż produktów Sony w całej Polsce. W Sony Style każda osoba osobiście doglądała swojej "półki" ustępując tylko czasem miejsca robotnikom wykonującym ostatnie prace wykończeniowe przy poszczególnych częściach ekspozycji.

półki pełne obiektywów

Użytkownicy i potencjalni nabywcy aparatów Sony będą zachwyceni. W Sony Style będą mogli wypróbować wszystkie aparaty z oferty producenta, a na półkach znajdą nie tylko pełną ofertę obiektywów do systemu (alfa), ale także pełną gamę akcesoriów. Jak zapewniali nas przedstawiciele Sony Polska, wszystko można podpiąć do aparatu i wypróbować. Tak, więc można przyjść z własną alfą i przetestować obiektyw czy lampę, które planujemy kupić. To naprawdę wyjątkowa sprawa w kraju, gdzie wiele - szczególnie droższych - produktów fotograficznych użytkownik może najwyżej zamówić, a w najlepszym przypadku obejrzeć w gablotce.

Jakieś wady? Niestety do Sony Style w Arkadii trudno trafić "przy okazji zakupów". Salon jest jakby wciśnięty koło kas kina na najwyższym piętrze, nieco z dala od głównych szlaków centrum targowego. Na pewno zauważą go osoby kupujące bilety, ale już inni mogą mieć z tym trudności. Sony na pewno musi pomyśleć o dobrym oznakowaniu swojego salonu.

Miejmy nadzieję, że otwarcie Sony Style zmobilizuje innych producentów do stworzenia takich pokazowych salonów z pełną ofertą. Zapraszamy do obejrzenia kilku zdjęć z części fotograficznej salonu.

w Sony Style można wypróbować nawet rzadkie akcesoria jak lampa makro

część poświęcona aparatom kompaktowym

galeria obiektywów

“Nie chcę produkować obrazów, które dostaną dużo lajków na Instagramie” - Rozmowa z Rafałem Milachem
15 Mar 2019
O nowych projektach i wielopłaszczyznowych narracjach, w których mierzy się z problemami współczesnego świata, z pierwszym Polakiem zaproszonym do Magnum Photos rozmawia Marcin Grabowiecki.
3
Czym żyje współczesna fotografia artystyczna? Zobaczcie prace finalistów Grand Prix Fotofestiwal 2019
8 Mar 2019
Organizowany już od 10 lat główny konkurs Fotofestiwalu to okazja dla fotografów z całego na zaprezentowanie osobistych, unikalnych projektów. Nic dziwnego, że z roku na rok cieszy się rosnącą popularnością. Zobaczcie projekty tegorocznych finalistów.
0
Poczuj moc głębin na zdjęciach laureatów Underwater Photographer of the Year 2019
7 Mar 2019
Tajemniczość i piękno, ale również moc, siła i żywioł - tak w kilku słowach można opisać zwycięskie fotografie nagrodzone w tegorocznej odsłonie Underwater Photographer of the Year.
0
“Mimo trudności, jestem osobą pogodną” - życie osoby niewidomej w obiektywie Magdaleny Greli
6 Mar 2019
Pani Teresa, osoba niewidoma i niesprawna ruchowo, mimo przeciwności losu pozostaje entuzjastycznie nastawiona do życia i stara się normalnie funkcjonować w przestrzeni rodzimego Tarnobrzegu. Jej codzienne zmagania dokumentuje Magdalena Grela.
0